StoryEditorOCM
Splitzadnja pošta split

Na telefon najružnijeg kolodvora nitko se ne javlja, ali njegov vlasnik je iz prve digao slušalicu: ‘Tili bi me undale maknit. A to tako ne iđe. Ja san u Novoj Zelandi bija 30 godina...‘

10. srpnja 2022. - 17:56
Novinar Vinko Vuković više desetaka puta pokušavao je dobit informaciju preko službenog broja kolodvora  Duje Klarić/Cropix

Sreća da naplata poziva kreće nakon uspostave veze. Jer vezu je nemoguće uspostaviti. Da vam život o tome ovisi, isto bi vam bilo. Uspostaviti telefonsku vezu s autobusnim kolodvorom u Splitu nemoguće je. Ne teško, ne zahtjevno, nego baš nemoguće.

Probali smo u nekoliko dana stotinjak puta i nismo uspjeli niti jednom. Automat se svaki put uredno javio, a muški glas spikerske dikcije profesionalno je odradio svoje. Okej, ne baš toliko profesionalno jer mogao je barem dobar dan reći, predstaviti se, ali nećemo sad sitničariti, i ovo je nešto.

”Cijena usluge po minuti iznosi dvije kune i 96 lipa. Naplata počinje u trenutku javljanja davatelja usluge. Piiiip”

I svaki put isto. Odnosno ništa. Slušalicu nitko nije podigao. Niti jednom. Niti slučajno. Ili živčano. Znate...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. studeni 2024 04:48