Prije osam dana na splitskom TTTTS-u ministar prometa Oleg Butković nazočio je uvođenju izvođača radova u posao na nastavku izgradnje splitske obilaznice, točnije dionice Mravince -TTTS, duge 2,5 kilometra čija je ukupna vrijednost radova skoro 33 milijuna eura. Na navedenoj dionici izgradit će se i jedan tunel, tri nadvožnjaka te akvadukt.
Planirani rok dovršetka izgradnje ove važne dionice je dvije godine, što znači da bi splitski i svi ostali vozači koje put svakodnevno nanosi u ovaj grad mogli donekle odahnuti krajem prosinca 2026. godine. No, hoće li sve zaista biti gotovo u roku? U tijeku je, naime, i otkup zemljišta, pa smo pitali Hrvatske ceste kako se odvija taj dio projekta, kao i ostali radovi.
- Planirani početak radova je prosinac 2024. godine, a ugovoreni rok dovršetka je 24 mjeseca. Sukladno tome, ranije ove godine su izrađeni i ovjereni parcelacijski elaborati temeljem kojih se provodi postupak otkupa zemljišta.
Navedeni postupak vodi se žurno upravo za one nekretnine, koje se nalaze na dijelu trase, na kojem se nalaze ranije naznačeni objekti tunela i nadvožnjaka. Na ostalom dijelu trase, otkup će se provoditi u skladu s dinamičkim planom koji će se usuglasiti sa izvođačem i uskladiti sa planiranim hodogramom izgradnje - pojasnila nam je Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.
Što se tiče ostalih radova koji ne uključuju navedenu dionicu, navela je kako radovi na izgradnji čvora Mravince teku prema planiranoj dinamici.
- Konkretnije, završeni su radovi na nadvožnjacima Mravince 3 i 4 te Dračevac 1 i 2. U tijeku su radovi na posljednjem nadvožnjaku Mravince 1 te potpornom zidu zapadnog dijela kolnika brze ceste uz radove na odvodnji i geomehaničkoj zaštiti pokosa. Po završetku navedenih objekata u potpunosti će se ukloniti privremena prometna regulacija na državnoj cesti DC 1, Solin – Klis, a isto se očekuje sredinom travnja 2025. godine. Ugovoreni rok dovršetka rotora Mravince je rujan 2025. godine - ističe Pajić.
Inače, lokacijska dozvola za izgradnju dionice čvorište Mravince – čvorište TTTS sa spojnim cestama podijeljena je u više faza izgradnje.
Za faze 1, 2 i 3 već su ishođene su građevinske dozvole i obuhvaćaju izgradnju čvora Mravince koji služi za odvajanje prometa s brze ceste Solin - Klis - Sinj iz smjera Sinja i Solina na buduću brzu cestu Mravince - TTTS - Stobreč - Dugi Rat. Izgradnja je započela u rujnu 2023. godine.
Faza 4 je četverotračna prometnica, s dva odvojena kolnika, od čvorišta Mravince do čvorišta TTTS s ulazno-izlaznim rampama na čvoru Karepovac. Značajni objekti na trasi su nadvožnjak Karepovac duljine otprilike 55 metara i tunel Gladnjici duljine otprilike 350 metara, te bukobrani duljina 520 metara, 236 metra i 128 metara, dok faza 5 obuhvaća čvor Karepovac.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....