Kampanja #autizam365 osvojila je brončanu "Grand PRix" nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću, u kategoriji ustanova, udruga i nevladinih organizacija. Udruga roditelja djece i odraslih s poremećajem iz autističnog spektra "Autizam 365" u suradnji sa splitskom agencijom "Vrh komunikacije", prošle je godine pokrenula kampanju s ciljem prikupljanja donacija za organizaciju Ljetnog kampa.
Budući da djeca preko ljeta ostaju bez cjelodnevne skrbi, roditelji okupljeni u udruzi odlučili su pokrenuti donatorski projekt i uz pomoć građana i tvrtki organizirati radionice, edukacije i sportske aktivnosti za djecu i odrasle osobe iz autističnog spektra. U mjesec i pol dana, koliko je kampanja trajala, prikupljeno je 30.435,37 eura.
- Kad smo saznali za probleme s kojima se djeca i roditelji suočavaju, nismo ni sekunde razmišljali, već smo odmah stavili sve naše resurse na raspolaganje. Kampanju smo odradili bez budžeta, samo čisto srce, emocija i empatija svih uključenih. Ovu nagradu posvećujemo osobama iz autističnog spektra u Splitu i roditeljima iz udruge "Autizam 365" koji su pokazali da su za svoju djecu spremni napraviti sve, kako bi dobili ono što im pripada. Hvala svima koji su sudjelovali i dali dio sebe za ovu kampanju, ali priča ide dalje jer problema je, nažalost, previše - kazao je Luka Šipić, vlasnik agencije Vrh komunikacije.
Kampanja je provedena s budžetom od 0 kn, a podršku su iskazali mnoge poznate osobe iz javnog života te lokalni i nacionalni mediji, koji su iznimno zaslužni za uspjeh kampanje. Na kampanji je tim Vrh komunikacija odradio više od 400 volonterskih sati, a sudjelovali su Luka Šipić, Ivan Perišić, Kristina Šipić te Alen Marić.