StoryEditorOCM
SplitVAŽNOST MEDIJA

Ivana Kardum, direktorica marketinga ‘Slobodne održala predavanje studentima Ekonomskog fakulteta

Piše Petra Klarić
6. prosinca 2023. - 16:02

Ivana Kardum, direktorica marketinga i promocije Slobodne Dalmacije, u utorak je na Ekonomskom fakultetu u Splitu održala predavanje na temu “Uloga medija u kreiranju imagea tvrtki”. Splitski studenti Ekonomije dobili su priliku upoznati se s utjecajem medija na publicitet i stvaranje pozitivne ili negativne slike o nekoj tvrtki.

Kardum se tijekom predavanja osvrnula na nekoliko tema. Na samom početku predstavila je Slobodnu Dalmaciju i njena izdanja, ali i strukturu čitatelja, doseg i ciljanu publiku. Studentima je pojasnila koji komunikacijski kanali se koriste u kreiranju imidža tvrtki i prezentirala media mixeve koji se kreiraju za sve partnere kroz print, web-kanale, društvene mreže, evente i konferencije.

 

Uloga čitatelja

Studenti su saznali i koja je razlika između PR članka, content članka i native članka te kako oni utječu na publicitet neke tvrtke. Također, predstavljene su im i marketinški projekti i aktivnosti koje će Slobodna Dalmacija provoditi u 2024. godini s ciljem stvaranja suradnje s drugim tvrtkama (B2B), ali i kako bi privukli čitatelje (B2C).

image

Ivana Kardum, direktorica marketinga Slobodne Dalmacije, održala je predavanje studentima na Ekonomskom fakultetu

Tom Dubravec/Cropix

Kardum je važnost uloge čitatelja istaknula i u kontekstu proslave 80 godina postojanja Slobodne Dalmacije. Dugih osam desetljeća čitatelji su vjerno čitali naše tekstove, a “Slobodna” im je uzvratila organizacijom izložbe Cropixovih fotografija u Zagrebu, Zadru, Šibeniku, Splitu i Dubrovniku. Uz to, “Slobodna” je na zgradi u četvrti Dobri oslikala mural Splićanima u čast.

– S obzirom na to da je ovo godina u kojoj obilježavamo 80 godina Slobodne Dalmacije, moram istaknuti da nam je velika čast biti dio jedne tako velike povijesti i pričati jednu tako veliku, osam desetljeća dugu priču. Sve to zadužilo nas je da zahvalimo našim vjernim čitateljima – kazala je Kardum.

Na samom kraju predavanja Kardum je predstavila primjer osnaživanja brenda i kreiranja imidža tvrtke “Bobis” i Slobodne Dalmacije. S tom je kampanjom osvojila drugo mjesto u svijetu u kategoriji najboljeg brenda na prestižnoj dodjeli nagrada INMA Global Media Awards. •

image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image

Ivana Kardum, direktorica marketinga Slobodne Dalmacije, održala je predavanje studentima na Ekonomskom fakultetu

Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. studeni 2024 06:40