StoryEditorOCM
Splitsavjetovalište za zaštitu potrošača educira

Crkla vam tek kupljena mašina? Tražite drugu!

Piše PSD.
16. siječnja 2012. - 20:09

Kupila sam perilicu-sušilicu za rublje marke Candy još u veljači 2010. godine i platila je 5111 kuna. Kvar na aparatu dogodio se prije desetak dana, ali na sreću u jamstvenom roku koji traje do veljače.

Prijavila sam ga isti dan ovlaštenom serviseru Andabaka, a njihov mi je djelatnik rekao da se radi o kvaru glavnog modula čiju bi isporuku iz tvornice trebala čekati, navodno, mjesec dana. Tražila sam da mi daju neku perilicu na korištenje jer, u protivnom, neću moći normalno funkcionirati. Zanima me je li mi serviser dužan dati zamjenski aparat ili plaćati troškove pranja rublja u praonici?”

Ne grije pegla

“Ljetos smo kupili peglu Bosch u Metrou, koja je nakon nekoliko mjeseci prestala grijati. Kako je pod garancijom, dali smo je na popravak u ovlašteni servis 26. studeno...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2024 19:07