Državni brodar "Jadrolinija" objavio je informaciju o rotaciji brodova na linijama splitskog područja.
Da bi se povećao kapacitet prijevoza putnika i vozila, od 6. svibnja trajekti "Petar Hektorović" i "Bartol Kašić" održavaju državnu liniju Split - Vela Luka - Ubli. Slijedom te rotacije, državnu liniju prema Visu preuzeo je trajekt "Zadar". Na državnoj liniji Split - Stari Grad (Hvar) plove trajekti "Faros" i "Tin Ujević", a plovidba će se od 9. svibnja održavati prema plovidbenom redu niske sezone, odnosno s pet dnevnih putovanja.
Povećanje prometa
Na istoj liniji, da bi se dodatno odgovorilo na povećanje prometa, na dane 9. i 12. svibnja u 8.30 iz Splita te u 11.30 iz Starog Grada, pa i 11. svibnja cijeli dan plovit će trajekt "Marko Polo".
Riječ je o privremenom, a ne dugoročnom rješenju, kojim se odgovara na potrebe otočana i putnika za većim kapacitetom prijevoza do priključivanja trajekata "Korčula" i "Oliver" na državnu liniju Split - Vela Luka - Ubli. Preuzimanje linije od strane tih trajekata očekuje se uskoro, obavijestili su iz "Jadrolinije".
S tim i nisu baš zadovoljni u udruzi "Za otok" te našem najvećem brodaru iz Rijeke poručuju "... Gospodo - prešli ste s ovim rošadama trajekata, kašnjenjima, neispolovljavanjima, svaku mjeru.
Ne poštujete otočanina općenito, od siječnja do lipnja cirkusirate s raznim kombinacijama. Pa zar mislite da mi ne znamo organizirati prosvjed, zar mislite da i mi otočani nemamo svoju granicu, da ne znamo kako su Velolučani dobili ono što jesu i da smo to mogli, a možda i trebali odavno napraviti?".
No, od toga još uvijek ne odustaju, nego najavljuju "...Ukoliko ne riješite problem na relaciji Split - Stari Grad organizirat ćemo prosvjed. A onda ćemo vam priuštiti i jedan zajednički "međuotočni" - da vidite da i otočani mogu biti složni i usmjeriti svoje snage kontra onih koji su za ovaj nered odgovorni, a ne jedni protiv drugih."
Suradnja s Agencijom
A u tu priču se preko svog fb-profila uključio i Nikša Peronja, načelnik Općine Jelsa, koji kaže da najnovija obavijest "Jadrolinije" doista uzrokuje ogorčenje kako kod stanovnika otoka Hvara, tako i kod čelnika jedinica lokalne samouprave koji su stalno u kontaktu s upravom riječkog brodara i Agencijom za linijski promet da bi eventualno riješili nastali problem.
Naime, oni prema onome što navodi zajednički rade pritisak da se m/t "Zadar" što prije vrati na liniju Split - Stari Grad, što se i očekuje, međutim, imao je jelšanski poteštat i jednu dobru vijest za svoje sumještane.
- Nakon dugih pregovora i razgovora koje sam vodio sa brodarom "Krilo shipping company" i s direktorom Jurom Narančom, a uz asistenciju Agencije za linijski promet, dogovorena je jedna komercijalna katamaranska linija Split - Bol - Jelsa, s polaskom iz Splita oko 11.45 sati i povratkom u Split oko 18 sati, sukladno redu plovidbe za određena razdoblja.
Velika je to stvar, kako za jelšanski turizam, tako i za lokalno stanovništvo, a cijena karata bi trebala biti oko 20 eura kao i kod ostalih komercijalnih linija iz Grada Hvara za Split - ističe Peronja.
Ipak, točnosti radi recimo da u cjeniku piše da je to ustvari iznos bruto cijene karte za odrasle osobe na liniji Split – Bol, dok će ona do Jelse biti 25 eura. Putnici na relaciji Bol - Jelsa kartu će plaćati 5 eura, a djeca starosti do 3 godine na svim relacijama tek jednu polovinu tih iznosa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....