Vijećnici SDP-a podržat će županijski proračun na sjednici Županijske skupštine, najavio je Karlo Klarin, predsjednik Županijske organizacije SDP-a. Zašto? Zato što su neki od njihovih prijedloga uvršteni u županijski proračun.
Županija će isfinancirati prometnu strategiju, koja će nam reći kako najbolje uskladiti sve vrste prometa – cestovni, željeznički, brodski, pa čak i zračni. “I dalje ćemo inzistirati na brzoj cesti Šibenik – Drniš – Knin, jer ako Vlada RH ima novca za gradnju zračne luke, ima i za gradnju brze ceste”, kazao je Klarin. To je valjda Klarinov “tuk na utuk”, kontra Hrvoju Zekanoviću i – do jučer svome – Franku Vidoviću, koji su amandmanom dobili pola milijuna eura za izradu projektne dokumentacije za zračnu luku Pokrovnik. Pa se sada i Klarin obraća svome Plenkoviću, tj. Marku Jeliću, da i on njemu financira nekakvu prometnu studiju. Pardon, strategiju. S tom razlikom što SDP-ovci Zekanovića zovu “žetončić”, a oni su – kao – partneri u županijskoj vlasti. A razlike, kako vidimo, nema nikakve.
Prozvali pa umukli
Jer da je ima, onda bi SDP-ovci – kojima će župan, da bi bili dobri i mirni, platiti anketu o uvođenju građanskog odgoja u srednje škole – otišli kod radnika “Cesta” Šibenik, kojima ovih dana mijenjaju Pravilnik o radu, koji nije u skladu s Kolektivnim ugovorom i Zakonom o radu. Barem tako tvrde Mladen Novosel, predsjednik Saveza samostalnih sindikata Hrvatske, i predsjednik Sindikata prometa i veza Hrvatske Stjepan Lisičak, kojima nije bio problem potegnuti iz Zagreba i doći na Ražine, ali je zato stranci koja se verbalno zalaže za zaštitu rada i radnika to bilo jako teško.
Oni su nominalno socijaldemokrati, ali kad se događa nešto što je “izvan svake socijalne logike i pameti”, kako je Novosel ocijenio Pravilnik o sistematizaciji u kojem se Uprava “Cesta” dosjetila “da će spasiti tvrtku tako što će otpustiti dvije radnice, a na njihova mjesta zaposliti savjetnike za koje nije sigurno što bi radili, ali bi tvrtku stajali triput više”... onda oni, umjesto radnika, podržavaju one koji to rade. A nije da su neupućeni. Znaju oni jako dobro što se u “Cestama” događa, jer su baš SDP-ovci – i to baš Karlo Klarin, uz Joška Šupu – prozvali župana Marka Jelića za netransparentnost natječaja prilikom odabira direktora “Cesta” Šibenik.
Nije to bilo lani, nego u ožujku ove godine, prije osam mjeseci. Tu su “problematiku” spominjali i tijekom srpnja, kada su govorili o planovima SDP-a za županijski proračun 2023. A sada – muk. Papala maca jezik. Platio župan anketu.
Zekina je koštala barem pola milijuna eura, a njihova deset do trideset tisuća kuna.
No to nije sve, rekli bi u TV reklami. Zucker kommt zuletzt, rekli bi Nijemci. I bili bi u pravu. Jer Klarin se pohvalio kako će podržati županov proračun i zato što je u njemu lova za “idejni projekt” obnove spomenika partizanskim osloboditeljima Knina na brdu Spas, što je također njihov prijedlog koji je uvršten u proračun. No riječ je o inicijativi koju je još u prosincu 2020. godine pokrenula udruga “VeDRA”, u suradnji sa Zajednicom antifašista i antifašističkih boraca Splitsko-dalmatinske županije, a zdušno ju je podržao baš šibensko-kninski župan Marko Jelić, koji je lani za “Oluju” kazao: “Naravno da podržavam inicijativu o obnovi. Treba vidjeti s Gradom Kninom što se može učiniti. Očekujem i podršku Ministarstva kulture.
Trebalo bi izraditi arhitektonsko rješenje tog prostora, da zadrži postojeće vrijednosti, te da se postave interaktivna objašnjenja koja bi posjetiteljima temeljito objasnila bitku za oslobođenje Knina, ali i što se na tom mjestu događalo u kasnijim desetljećima.” Izjavio je to Jelić za Nacional.hr. Čije tadašnje obećanje SDP prepakira u “svoj prijedlog”.
Sjajan posao za župana! Koji dupli pas...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....