„Zagužvalo” se s turistima posvuda u županiji, a i u Skradinu je sve više gostiju i posjetitelja NP „Krka” koji brodovima iz skradinskog pristaništa uzvodno putuju do Slapova Krke.
Od ožujka cestovne putnike dočekuje usko prometno grlo s privremenom prometnom regulacijom jednim trakom ceste od velikog Skradinskoga mosta preko Krke, pa do jednog drugog mosta, nadomak gradića na samoj granici s nacionalnim parkom.
Od siječnja se naime, na dionici DC 56 Skradin – ulaz u Nacionalni park Krka gradi novi betonski most na Rivinoj jarugi, prirodnome vodenom rukavcu usječenom u kopno. Most je malen – svega 14 metara u dužinu – no od velike je važnosti, budući da je vitalni dio jedine cestovne komunikacije s NP „Krka”. Trenutačno se rukavac prelazi preko alternativnog, privremenog mosta.
Radovi financirani na teret Hrvatskih cesta i manjim dijelom iz proračuna Grada Skradina u iznosu od 1,9 milijuna eura bez PDV-a započeli su u siječnju i prema planu potrajat će osam mjeseci. Usporedo, gradi se pješačko biciklistička staza od 800 metara, a bit će položen i dio skradinske vodovodne i kanalizacijske mreže.
S obzirom na rokove, zanimalo nas je hoće li gradilište ostati otvorenim gotovo cijelu turističku sezonu, do kolovoza?
Antonijo Brajković, skradinski gradonačelnik donosi informaciju iz prve ruke, sa sastanka koordinacijskog tijela ustanovljenog zbog tih radova.
-Most bi, prema planu, trebao biti završen krajem lipnja, a po svoj prilici desetak dana ranije. S time ćemo ipak odahnuti, jer otvaramo nesmetanu komunikaciju cestom, a potom bi se gradilište zatvorilo do rujna, kada bi se nastavilo raditi na pješačko biciklističkoj stazi te na vodovodu i kanalizaciji. Trasa je tik uz skradinsku plažu i ništa drugo osim privremenog prekida radova dok traju prave ljetne gužve ne bi bilo primjereno. - kaže Brajković. Dodaje da ni sada promet nije previše zagušen: jest usporen, ali se ne odvija ništa što bi bilo teže podnošljivim.