– Jesmo li i više nego pretjerali u negativnoj kampanji glede hrvatskog turizma!? Pa cijene su osjetno povišene i u drugim mediteranskim zemljama, ali nisam baš primijetio da tamošnji novinari potenciraju tu statistiku. Naš hotel je tek neznatno povisio svoje usluge u odnosu na prošlu sezonu, pa nam se to dobro vratilo, bolje rečeno isplatilo. U prvih šest mjeseci ove godine imali smo promet za 30 posto veći nego lani, dok je u prvoj polovici srpnja noćenja više za 15 posto. Mislim da je u turizmu i ugostiteljstvu najvažnija kvaliteta usluge. Kao što smo lani osjetno podignuli cijene, ovog smo se ljeta klonili skupljih usluga, a zadržali smo, uvjeren sam, istu kvalitetu na svim razinama u naša dva hotela – otvorio nam se Darko Bastić, direktor vodičkog hotela “Olympia”.
U cijelu priču se na zgodan način uklopio vlasnik hotela Josip Stojanović Jolly, koji već sada najavljuje obnovu starog hotela “Olympia” kako bi kvalitetom mogao konkurirati novom hotelu “Olympia Sky”. I ne samo to. Stojanović je obećao kako će urediti lijepi caffe bar na terasi novog objekta u Šibeniku, koji je niknuo na prostoru nekadašnjeg kina “Tesla”.