‘Srce Dalmacije‘, zračna luka na Pokrovniku, unatoč svim sumnjama, ide dalje. Nakon što je Vlada RH rebalansom proračuna 2021. godine izdvojila simboličnih 200 tisuća kuna za idejno rješenje, koje je i napravljeno, krajem studenog 2022. usvojila je amandman četvero zastupnika koji dolaze iz Šibensko-kninske županije, Branke Juričev-Martinčev i Josipa Begonje iz Franka Vidovića iz Socijaldemokrata i Hrvoja Zekanovića iz HDS-a kojim se osigurava pola milijuna eura za kompletnu dokumentaciju za pripremu izgradnje zračne luke, o kojoj se u Šibeniku govori – ili bolje rečeno mašta – desetljećima. No, nije sve ostalo na mašti jer je Pokrovnik, u međuvremenu, uvršten i u Državnu strategiju zračnog prometa, Prostorni plan Šibensko – kninske županije i GUP Grada Drniša. A sada je, kaže nam Hrvoje Zekanović, saborski zastupnik koji je gurao ovu ideju još od samih početakja svog političkog djelovanja, došao čas da se osnuje i tvrtka ‘Srce Dalmacije‘ kako bi se moglo nastaviti dalje raditi na realizaciji ove ideje i za početak ovih pola milijuna eura moglo početi i trošiti kako treba.
-‘Dosad su se natječaji raspisivali preko Regionalne razvojne agencije Šibensko – kninske županije, ali sada će se posao intenzivirati, pa je došlo vrijeme i za ovaj korak. U stalnoj sam komunikaciji s resornim ministrom Butkovićem, čije će Ministarstvo pomorstva prometa i veza imati 55 posto vlasništva u ovoj tvrtci, dok će ostatak osnivačkog kapitala, imati gradovi iz Šibensko – kninske županije, i županija, koji su, svi skupa, već potpisali pismo namjere u tom smislu. Sada bi predstavnička tijela, Županijska Skupština Šibensko - kninske županije i Gradska Vijeća svih tih pet gradova – Šibenika, Drniša, Knina, Vodica i Skradina - trebala potvrditi prijedlog tog društvenog ugovora o osnivanju ove nove tvrtke koju će država formirati‘ – kazao nam je Zekanović, koji je ponosan što je uspio politički izlobirati i izgurati ovakav jedan projekt pokraj Splita i Zadra. Jer, jasno je već u startu, da će zračna luka Srce Dalmacije biti konkurent splitskom Resniku i zadarskom Zemuniku. S kojima će se boriti za tržište, odnosno za putnike i teret koji će prevoziti. K tome, ona ide pod ruku sa sve većim šibenskim razvojnim ambicijama, sjajnim rezultatima u korištenju Fondova EU i rastu turističkog prometa, u županiji s dva nacionalna parka i Parkom prirode Dinara u osnivanju, pri čemu se ni planovi o osnivanju nove zračne luke više ne doimaju toliko iznenađujućima kao prije samo nekoliko godina. I zato, kad govori o Pokrovniku Zekanović ne govori o maloj zračnoj luci, sportskog karaktera, nego bez krzmanja kaže da idejno rješenje predviđa pistu koja je dugačka 2 800 metara, koja može primiti najveće avione i ima mogućnosti širenja.
- ‘To se neće dogoditi preko noći, to je proces koji će se razvijati godinama i desetljećima, ali Pokrovnik ima velike mogućnosti jer je splitska zračna luka limitirana s obzirom da je smještena na jednoj iznimno lošoj poziciji, zrakoplovi uzliječu i slijeću preko jednog velikog urbanog prostora, gusto naseljenog, Kaštela i Trogira. Pokrovnik tih problema nema, a k tome je i čitav prostor u državnom vlasništvu, oko 2,5 milijuna metara četvornih, koji je slobodan za stavljanje u funkciju. I koji može puno značiti ne samo za turističku i gospodarsku revalorizaciju Šibenika, nego i Drniša i Knina, i cijele naše županije. Na koju se prirodno naslanja Brza cesta Šibenik – Drniš – Knin kojom se za kratko vrijeme, kao i Dalmatinom, može stići u bilo koji njezin kutak, od Murtera do Rogoznice, od Strmice do Šibenika i poslije brodom do svih naših otoka, Kaprija i Žirja.‘ - kazao nam je Zekanović, koji je kazao kako je ovo nadstranački projekt kojeg su od početka podržali njegovi kolege Branka Juričev Martinčev i Josip Begonja, HDZ-ovci iz Vodica iz Drniša, te Franko Vidović iz Socijaldemokrata, a podržava ga i župan Marko Jelić, kao nezavisni.