Turistička zajednica grada Šibenika dobila je novi logo. Kako je pojasnio Dino Karađole, direktor šibenskoga TZ-a, riječ je zapravo o oznaci koja bi se koristila uz postojeći logo organizacije, a za koji je zaslužna Duška Radečić Petrić iz šibenskoga studija 2FG.
– Kako je Šibenik jedini mali grad u svijetu s dva UNESCO-ova spomenika, htjeli smo napraviti logo koji će to istaknuti. Logo je objedinio tvrđavu sv. Nikole i katedralu sv. Jakova, a sa strane je logo UNESCO-a. Ideja je bila moja, a prihvatili su je i Grad i Županija – kazao nam je Dino Karađole, direktor Turističke zajednice grada Šibenika.
Direktor šibenskoga TZ-a ističe i kako je UNESCO-ov protektorat golem marketinški benefit koji jamči posjet određene kategorije turista.
– Ujedno je i velika obveza vlasnicima, tj. korisnicima, jer su kriteriji održivosti vrlo visoki te je samim time i njegova vrijednost značajnija. Svi koji imaju tu oznaku, bilo za materijalnu, prirodnu ili nematerijalnu baštinu, ističu je s ponosom jer su svjesni njezina značenja. Želja nam je da i druge gradske institucije prihvate ovu oznaku te je koriste uz svoj postojeći logo jer, kao što smo već napomenuli, to nam je svima na čast i ponos. Uostalom, Grad Šibenik je već prihvatio da na svoje dokumente stavlja naš novi turistički logo – kaže Dino Karađole.
StoryEditorOCM
ŠibenikImamo čak dva
Novi logotip šibenske TZ s katedralom i tvrđavom sv. Nikole, spomenicima kulture UNESCO-a
8. srpnja 2018. - 12:02