Namještaj Mima nedavno je na svojoj Facebook stranici obavijestio kupce da s 31. listopada trajno zatvara sve poslovnice. Bila bi to možda još jedna tužna priča o propasti domaćih poduzetnika da im se ispod objave nije javilo mnoštvo nezadovoljnih kupaca tvrdeći da mjesecima čekaju svoje narudžbe ili povrat novca.
Iz Mime na upite kupaca uglavnom ne odgovaraju. Kako su nam sami rekli, na telefonske brojeve Mime nitko se ne javlja, a mnogi mjesecima nisu dobili odgovor na mailove. Iz Mime su se oglušili i na nekoliko Indexovih upita, tako da do danas nismo dobili njihovu stranu priče.
A od kupaca smo čuli lavinu kritika. Bilo je onih koji nisu dobili ono što su platili ili im je nedostajalo pola narudžbe i ostatak čekaju mjesecima. Javili su nam se i oni kojima se namještaj raspao i odbijena im je reklamacija, ali i oni kojima su reklamacije odobrene, no do danas nisu dobili povrat novca, piše Index.
U travnju dobila neispravne stolice, još čeka povrat novca
"24. travnja 2024. naručila sam kuhinju i još dosta stvari iz Mime. Nakon dva mjeseca stigla mi je pogrešna kuhinja u koju nisam mogla uklopiti perilicu posuđa. Reklamirala sam je i rekli su da će poslati novi dio kako bih mogla uklopiti perilicu i novu kuhinjsku ploču. Nikad mi ih nisu poslali, a sada se više ne javljaju na telefon", ispričala nam je Julijeta.
Jako loše iskustvo s Mimom ima i Lana, koja već dva mjeseca čeka povrat novca za stolice koje su joj se raspale. "Ne znam od kuda krenuti. Moja sumrak saga s Mimom krenula je početkom lipnja kad sam preko weba uplatila četiri blagovaonske stolice. Narudžba je bila moguća isključivo preko weba, pa sam se prije uplate javila na njihov info-mail sa svim pitanjima koje sam imala.
10. lipnja uplaćujem stolice, oko 15. srpnja dolaze četiri stolice u dijelovima. Uspjeli smo sastaviti samo dvije jer su stolice toliko loše izrađene da ih se ne može sastaviti. Kontaktiram reklamacije, djelatnica mi kaže da će naručiti četiri nove stolice, a ove će pokupiti kurir za povrat. Zamolila sam da pregledaju nove stolice i sastave ih kad im stignu u njihovo centralno skladište. Nakon dva mjeseca, u rujnu, dolaze samo dvije stolice, nepregledane, u dijelovima, direktno od proizvođača, ponovno loše izrade.
Ne možemo ih više reklamirati jer Namještaj Mima prestaje s radom, pa kažu će mi vratiti dio uplaćenog iznosa. Do danas svoj povrat nisam dobila. Za cijelo vrijeme u reklamacijama s kojima sam komunicirala promijenilo se troje ljudi. Svi brojevi telefona preko kojih smo imali kontakt su isključeni. Na mailove više ne odgovaraju", ispričala nam je Lana.
Dvoje 70-godišnjaka spavalo na kauču, iz Mime rekli da im neće dati povrat jer se radi o "gostima"
Javila nam se i jedna klijentica koja je ostala šokirana odgovorom koji je dobila na reklamaciju. "Kupili smo kauč u Šibeniku u poslovnici Namještaj Mima 13. lipnja 2023. Tražili smo kauč koji se razvlači, a prodavačica nam je predložila jedan uz naglasak da jamči za kvalitetu i da ga ljudi masovno uzimaju za apartmane.
Koristili smo ga od sredine lipnja do kraja kolovoza. Na njemu su spavali majčina tetka i njezin partner, koji oboje imaju više od 70 godina. Kad su se ove sezone vratili, kauč se počeo raspadati na bočnim stranama, iverica se trusila.
Napravili smo reklamaciju u srpnju ove godine te smo im poslali račun i dokaze. Nakon telefonskih poziva i mailova rekli su nam da je reklamacija odobrena i da imamo pravo na ‘zamjenu za neki drugi kut u istom cjenovnom rangu‘, ‘zamjenu za neki drugi kut u većem cjenovnom rangu‘ ili ‘raskid ugovora, prikup kauča i povrat sredstava‘.
Na to smo im rekli da mogu pokupiti kauč nakon 15. rujna kad gosti odu. Neki dan su došli po kauč i poslali nam mail da je na kraju reklamacija odbijena jer su kauč koristili gosti, a njihov namještaj nije za turizam", rekla je Snježana.
Cijeli tekst pročitajte OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....