Zbog problema u Centralnom zdravstvenom informatičkom sustavu (CEZIH) građani u ljekarnama ne mogu podići lijekove putem eRecepta, a nisu dostupni ni eUputnice, niti eNalazi, stoji u obavijesti HZZO-a.
"Trenutno postoji problem u radu CEZIH-a (dohvat eRecepata, eUputnica, dostava eNalaza). Intenzivno radimo na otklanjanju", stoji u obavijesti HZZO-a koja od jučer stoji na stranicama CEZIH-a (Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava).
U ranijoj obavijesti stoji i da od petka od 12 sati do ponedjeljka, 2. listopada do 10 sati neće biti dostupne prekogranične usluge e-recepta i sažetka o pacijentu.
Tijekom ponedjeljka 2. listopada iza 10 sati mogući su povremeni prekidi u dostupnosti usluga.
Podsjetimo, ovo nije prvi put da je CEZIH pao - u srpnju ove godine čak pet dana nije radio. Iz HZZO-a su tada rekli da je do pada sustava došlo nakon neuspješne nadogradnje programa te su tvrdili da su samo neki imali problema s CEZIH-om.
"Pojedini zdravstveni djelatnici imali su od četvrtka 13. srpnja poteškoće pri sigurnosnom spajanju na sustav CEZIH, nakon sigurnosne nadogradnje programa za zaštićeno spajanje na pristupni sustav vanjskih korisnika CEZIH-a. Redovnim apliciranjem posljednje verzije CISCO AnyConnecta Secure Clienta nastali su navedeni problemi", priopćili su tada iz HZZO-a.