![<p><br>
Na fotografiji: Baby Lasagna.<br>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/29/o_27322633_1024.jpg)
Na kioscima diljem Italije od 1. lipnja biti će dostupan turistički mjesečnik Marco Polo, koji izlazi u nakladi od 60.000 primjeraka i koji je u navedenom izdanju Hrvatskoj posvetio naslovnicu i 34 stranice u boji. Reportaža je nastala kao rezultat boravka talijanskih urednika (Piergiorgio Pirrone i Francesca Romana Gigli), koji su u travnju 2018. u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i sustava turističkih zajednica obišli destinacije na području Zadarske i Šibensko-kninske županije.
- Putovanje je uključivalo raznolik program, a posjetili su Šibenik, Primošten, Vodice, Prvi, Murter, Kornate, Zadar, Pag i Dugi otok. Pripremljeni materijal obiluje prekrasnim fotografijama, pričama o kulturi i povijesti, starim zanatima, održivom razvoju i ruralnom turizmu, nacionalnom parku Kornati te lokalnoj gastronomiji i običajima. Novi broj također donosi opće informacije za turiste, a navode se i pojedine manifestacije koje treba posjetiti u Hrvatskoj te lokalne proizvode koje treba kušati ili kupiti kao suvenire- kazala je Viviana Vukelić, direktorica Ureda Hrvatske turističke zajednice u Milanu.
Autori teksta Hrvatsku opisuju kao lijepi dio europskog Mediterana te kao destinaciju koja je uspjela sačuvati autentičnost, ambijentalnost, tradicionalan način života, bogatu eno-gastronomsku ponudu te izuzetno vrijednu kulturnu i prirodnu baštinu.