Dragica Vranješ nije bila dugo bez posla. Vratila se u rodni kraj i odmah se stavila na raspolaganje. Šteta bi bila da takav potencijal stoji neiskorišten.
Ako ste zaboravili, Dragica Vranješ bivša je saborska zastupnica. U Sabor je ušla slučajno. Nakon što je Milan Kujundžić postao ministar. A iz Sabora je ispala namjerno. Nakon što je Milan Kujundžić prestao biti ministar.
U Dragičinu rodnom kraju, a riječ je o Makarskoj, živi i radi i njezin suprug. Joze Vranješ. Dogradonačelnik Makarske. Koji se HDZ-u stavio na raspolaganje prije zadnjih lokalnih izbora. Šteta je bila da takav potencijal propada u Hercegovini, gdje je do tada radio.
Dragica Vranješ, a sad ćemo se potruditi biti precizni da štogod ne zeznemo, nekidan se predstavila kao koordinatorica. E, baš tako, koordinatorica. A koordinirat će, rekla je, projektom izgradnje spoja Kotiške ulice na Jadransku magistralu.
Važan je to projekt. Toliko važan da ga je bez koordinatora teško izgurati do kraja. O tih nekoliko metara ceste ovisi cijela makarska budućnost. I baš zato je na Dragici Vranješ velika odgovornost, ukoliko samo malčice bude nekoordinirana propadasmo. No, da je lako, ne bi nju dopalo.
S novinarom "Slobodne" razgovarala je kao "koordinatorica ovog za Makarane vrlo važnog projekta". Tako se sama predstavila. No, to je bilo nekidan.
Danas više nije tako. Dragica Vranješ tvrdi kako nije koordinatorica. Na naš upit da objasni kada je imenovana koordinatoricom, tko ju je imenovao, koji joj je opis posla, tko je plaća i koliko poslala nam je odgovor pisanim putem. Da bi već u prvoj rečenici demantirala Dragicu Vranješ od nekidan.
"Nikada nisam bila u ulozi koordinatorice projekta izgradnje cestovnog izlaza iz centra Makarske na magistralu kod zgrade HEP-a", piše Dragica Vranješ od danas.
Dodaje kako se boji da smo krivo protumačili izjavu Dragice Vranješ od nekidan. U kojoj, podsjetimo, stoji kako je "koordinatorica ovog za Makarane vrlo važnog projekta".
Hm, ako ta izjava nije istinita, ili ako je krivo interpretirana, pitamo se zašto nije demantirana. Poglavito što se u tekstu na nekoliko mjesta Dragica Vranješ od nekidan titulira koordinatoricom.
No, to je problem Dragice Vranješ od nekidan. Dragica Vranješ od danas tvrdi drugačije. Tvrdi da nije koordinatorica, a kad nije, logično zaključuje, onda za taj posao neće biti ni plaćena.
Zanimljivo, Joze Vranješ, makarski dogradonačelnik zadužen za komunalu i suprug obje Dragice, i ove od nekidan i ove od danas, ništa nije demantirao. Tri sata nakon što smo ga konktaktirali i poslali mu upit tražeći pojašnjenje koordinatoričina angažmana poslao nam je poruku da pitanja proslijedimo Uredu gradonačelnika. To mu je očito bilo jednostavnije nego da kaže recimo nešto poput ovoga: Gospođa Dragica Vranješ nije koordinatorica. Da, to uopće ne bi bila loša izjava. Ukoliko je istina da gospođa Vranješ nije koordinatorica.
Iako... Nije baš da gospođa Dragica Vranješ ništa nije koordinirala. Sama kaže da jest. I to ova današnja, a ne ona od nekidan. Uostalom, pročitajte:
"Riječ je komunikacijskoj koordinaciji projekta koju sam obavljala kao i sve svoje druge aktivnosti, kao zastupnica Hrvatskog sabora, bez dodatnih naknada i poslovnih zaduženja (...) Uspjela sam komunikacijski povezati dvije strane da sjednu za isti stol i dogovore se oko pitanja koje je bilo ključno za naše građane. Makarska je time nakon 50 godina dobila izlaz iz centra grada na magistralu (kod HEP-a, spoj Kotiške ulice i D8)", piše, među ostalim, gospođa bivša saborska zastupnica.
Koja je, dok je još bila saborska zastupnica, iskoristila svo svoje akumulirano znanje da za isti stol dovede HEP i Grad Makarsku. I, eto, uspjela je.
Satrala se.
I nije na tome stala. Kao dokazana volonterka, o čemu je i u Saboru svojedobno imala zgodan ekspoze, i kao prava koordinatorica koja zapravo ničim ne koordinira potrudila se objasniti što će se zapravo graditi na spoju Kotiške s cestom D8.
"Grad Makarska izradio je Idejni projekt planiranog zahvata, zatražio uvjete javnopravnih tijela (zahtjev za izdavanjem uvjeta u prilogu) i podnio zahtjev za ishodovanje lokacijske dozvole. Nakon ishodovanja lokacijske dozvole i izrade parcelacijskog elaborata Grad Makarska i HEP potpisat će Ugovor za zamjenu prava vlasništva na nekretninama sukladno Zakonu o uređivanju imovinsko pravnih odnosa radi izgradnje infrastrukturnih građevina čime će se osigurati preduvjeti za realizaciju ovog projekta. Naime preko parcele HEP-a do sada se je u nuždi otvarao izlaz koji bi osigurao rad hitnih službi, a sada se planira javna prometnica dostupna svim građanima koja bi rasteretila ovaj prometno zagušeni dio grada", piše Dragica Vranješ.
Sastala se napokon sama sa sobom. A vi se slobodno počnite čuditi zašto ovako iscrpne informacije u javnost pušta netko tko je samo "komunikacijski povezao dvije strane", a ne, primjerice, Joze Vranješ kojemu je baš to u opisu posla.
Dok se čudite, samo ćemo vam kratko reći kako smo i HEP pitali tko tu koga i zašto koordinira. Prvi put čuju za to. "Poštovani,
izgradnja pristupne ceste na Jadransku magistralu u Makarskoj nije projekt Hrvatske elektroprivrede", bilo je sve što su nam otpisali.
Ni riječi o koordinatorici Dragici i njezinim naporima da dvije strane dovede za isti stol. Nezahvalnici.
Poslali smo upit i Uredu gradonačelnika. Kad dobijemo odgovor javit ćemo se.