Bako, oš‘ ti mene otrovat? - pitanje petogodišnje unučice šokiralo je Sanju Petrašević u nedjeljno jutro, kada je svojoj miljenici servirala doručak.
Dvije krafne, one američkog stila "doughnut", s rupom u sredini, posute rozim i šarenim mrvicama, koje su djeci posebno primamljive, u trenu su se, umjesto slasnog zalogaja, pretvorile u opasnost po život djevojčice.
Krafne nisu bile posute slatkim mrvicama, već pune plijesni!
- U nedjelju ujutro, 19. studenoga, u Arbaniji, u prodavaonici trgovačkog lanca "Ribola", kupio sam krafne za unučicu, a prodavačica ih je uredno, sa štipaljkama, stavila u škartoc. Dvije od četiri krafne na polici! Bio je to dan nakon državnog praznika, kada su sve prodavaonice bile zatvorene.
Nalijepila je cijenu i oznaku proizvoda na škartoc, uredno sam to platio 1,5 eura i donio doma supruzi da ponudi djetetu. No, mogao sam svoju unuku nesvjesno i otrovati, pa umjesto da imamo mirnu nedjelju, mogli smo biti u bolnici, na hitnoj pomoći, da mala nije vidjela nešto zeleno među šarenim mrvicama – događaj kojih ih je poprilično uznemirio i razljutio prepričava Petar Petrašević, u nevjerici jer su mu u mjesnoj butigi prodali prehrambeni artikal koji je, kako smatra, opasan za život.
- Krafne su bile pune zelenih tragova plijesni, nisam mogla vjerovati što su nam dali i naplatili – zbori baka Sanja, dok se djed Petar zbog spornih krafni vratio u samoposlugu.
- Na pecivu su se vidjele i dlačice plijesni, ma užas. No, kada sam ponovno došao u dućan, predstavio sam se prodavačicama, dao im na uvid i moju osobnu iskaznicu, one su se ispričale, ali jedna od njih me mrtva-hladna pitala "Što hoćete, mi smo samo radnice?".
Ispalio sam tad, pa ako si i "samo" radnik, dužan si pogledati je li proizvod koji prodaješ jestiv - ogorčeno će djed Petrašević koji prisnažuje:
- Ovdje nije riječ o novcu, o povratu eura i pol što su nam ponudili iz "Ribole", već o tome da nas ne smiju trovati, trebaju prodavati ispravne artikle. Samo mi je žao što ih odmah nisam prijavio sanitarnoj inspekciji, odnio njima te pljesnive krafne. Supruga ih je bacila u smeće.
Nazvali smo i odgovorne u "Riboli", ispričali su se, nudili povrat novca, no nije to bit. Ne treba ni kažnjavati radnice, ne daj bože da bi ikome trebalo dati otkaz, već samo upozoriti! Željeli smo upoznati javnost s ovim slučajem, svi zajedno moramo znati što jedemo.
Pa zna se kako svi općenito reagiramo tek kada za sve bude kasno, kada netko umre! Treba djelovati preventivno, treba upozoravati, bez obzira o kojoj je domeni svakodnevnog života riječ. Pa ovdje je bio u pitanju dječji život! Ima li što vrijednije od toga?! - dopunjava bračni par priču o "pokvarenim" krafnama
Odgovorni iz "Ribole" ispričali su se pisanim putom ovim kupcima sa Čiova zbog neugodnosti, njihovu poruku koju su uputili Petraševićima prenosimo u cijelosti:
- Hvala Vam na poslanom e-mailu. Jako nam je žao zbog doživljenih neugodnosti i kupnje neispravnog artikla.
Ispričavamo se na propustu koji je isključivo ljudska pogreška. Svjesni smo da nam u ovom trenutku to nije opravdanje ni olakšanje i svejedno se ispričavamo, te Vas pozivamo da izvršite povrat novca u našoj prodavaonici, te primite i osobno isprike našeg osoblja.
Trgovačkom lancu sa sjedištem u Kaštelima smo i mi uputili pitanja vezana uz ovaj slučaj, pa ćemo objaviti i njihov odgovor čim stigne na sdresu naše redakcije. Pitali smo kako se proizvod kojem je već "na pogled" istekao rok trajanja mogao naći na polici, te tko provjerava kvalitetu prehrambenih artikala koje prodaju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....