Metro će u srijedu, 6. veljače, na Adriatic Gastro Showu u Splitu ugostiteljima i hotelijerima predstaviti novi proizvod na svojim policama, jadransku plavoperajnu tunu.
Metro i Pelagos net farma, tvrtka generala Ante Gotovine, potpisali su ugovor o suradnji. Metro će ekskluzivno hrvatskom tržištu ponuditi i plavoperajnu jadransku tunu sushi/sashimi kvalitete, koja će profesionalnim kupcima Metroa biti dostupna u veleprodajnim centrima diljem Hrvatske.
S načinima obrade i pripreme plavoperajne jadranske tune posjetitelje Adriatic Gastro Showa upoznat će, izvanrednom kulinarskom prezentacijom, glasoviti chef konobe "Batelina" David Skoko.
– Ponosni smo što se Metro može pohvaliti suradnjom koja nas čini ekskluzivnim dobavljačem plavoperajne jadranske tune Pelagos net farme za hrvatsko HoReCa tržište. Metro surađuje s brojnim restoranima i hotelima diljem Hrvatske i zato kontinuirano unaprjeđujemo naš asortiman, kako bismo im ponudili najbolje proizvode u skladu sa svjetskim kulinarskim trendovima.
Suradnja s hrvatskim dobavljačima posebno nas raduju te želimo osigurati pristup većini naših profesionalnih kupaca – kaže Armen Sefaja, voditelj kategorije svježe ribe u Metro Cash & Carry Hrvatska.
Pelagos net farma svoje proizvode prvi put stavlja na police međunarodnog trgovačkog lanca, što Pelagos proizvodima otvara put prema više od 160 tisuća kupaca diljem Hrvatske, koji se od sada, uz svježe inćune, srdele i lokardu te proizvode Pelagos prerade – slane i marinirane inćune i slanu srdelu, mogu opskrbiti i iznimno cijenjenim mesom jadranske plavoperajne tune sushi/sashimi kvalitete.
– Pelagos net farma je krajem prošle godine učinila svoj iskorak i na hrvatsko tržište. Metro će ekskluzivno hrvatskom tržištu predstaviti proizvod Pelagos core-businessa – plavoperajnu jadransku tunu, koja je u pet godina postojanja kompanije bila rezervirana isključivo za strano sushi/sashimi tržište.
Sretni smo što je međunarodno renomirana kuća Metro, lider HoReCa opskrbe profesionalnih kupaca hrvatskog i europskog tržišta naš partner u distribuciji proizvoda i što ćemo zajedno doprinijeti popularizaciji jedenja zdrave plave ribe u Hrvatskoj. Svoj globalni rast i razvoj Metro održava povjerenjem kupaca kroz zajamčene standarde kvalitete. To je i naš kredo – Pelagos želi prepoznatljivost po kvaliteti, proizvoda koje sada nudimo i proizvoda koje ćemo u budućnosti razviti. Zato nam je Metro idealan partner– rekla je Dunja Zloić-Gotovina, direktorica prodaje i marketinga.
Povećanja ulovnih i uzgojnih kvota ICCAT-a i povećanja ponude uzgojene tune iz Japana, Meksika, Australije i Turske dovode do konstantnog pada cijena tune na japanskom tržištu, a i Kina i Koreja razmatraju mogućnost uzgoja tune.
Mislimo da je vrijeme okrenuti se hrvatskom i europskom tržištu. Zadnjih godina, popularizacijom japanske kuhinje raste potražnja za tunom iz uzgoja, poglavito duboko zaleđenom na -70°C, koju tržište ocjenjuje kvalitetom A+, idealnom za sushi/sashimi konzumaciju, kažu iz Pelagos net farme.
U tijeku je godišnji izlov tuna u tvrtkama Jadran tuna i Pelagos net farma. Budući da su do kraja mjeseca nazočni međunarodni promatrači ICCAT-a i japanski brod freezer "Gouta Maru", Pelagos net farma u mogućnosti je osigurati svježu (do kraja veljače) i zaleđenu jadransku tunu (-70°C) za potrebe Metroa, u svrhu promocije i plasmana jadranske tune hrvatskom tržištu tijekom cijele godine.