Njemački istraživački institut Innofact želio je znati postoji li veza između marke automobila i stila vožnje, javlja N1.
Stoga su, zajedno s automobilskim portalom Leasingmarkt, ispitao je više od 1.000 vozača postoji li veza između marke automobila i stila vožnje.
Gotovo 90 posto ispitanih složilo se da postoji. Tijekom istraživanja sudionici su morali naznačiti koji su vozači bili najagresivniji u odnosu na marku automobila, odnosno radili slalom u prometu, naguravali se ili blicali svjetlima. Jedna robna marka očekivano je zauzela prvo mjesto u anketi.
Vozače BMW-a kao najagresivnije vozače opisalo je 62 posto ispitanih. To znači da popularna marka automobila osvaja ovu nimalo laskavu ljestvicu.
Slijede Mercedes s 44 posto i Porsche s 37 posto. Ono što je zapanjujuće je da su se među prvih deset našle posebno njemačke marke automobila. Samo Tesla s osam posto na šestom mjestu i Ford s dva posto na osmom mjestu ne proizvode njemačke tvrtke. Iako, treba napomenuti da je istraživanje provedeno u Njemačkoj te bi stoga njemački brendovi mogli biti prisutniji.
Mladi vozači više vide vezu marke automobila i vozača
Istraživanje je također pokazalo da su posebno mladi vozači uvjereni da postoji korelacija između marke automobila i stila vožnje. U to vjeruje ukupno 94 posto mlađih od 30 godina. Među starijima od 50 godina takvo je mišljenje “samo” 83 posto.