StoryEditorOCM
Glazbapogledajte video

Izišao spot za Albininu pjesmu Tick-tock koja će nas predstavljati na Euroviziji: ‘Napokon se nemamo čega sramiti...‘

Piše Tihana Marović/SD
28. veljače 2021. - 17:12

– Svjetski, a naše – prve su reakcije na videospot Splićanke Albine Grčić za pjesmu "Tick Tock" kojom će nas predstavljati na Eurosongu u Rotterdamu, a koji je premijerno prikazan u središnjem Dnevniku HRT-a u subotu.

Dugo iščekivani spot odmah je objavljen i na Albininu YouTube kanalu.

Već nakon objave prvih fotografija sa snimanja prije nekoliko dana javnost je ostala zaintrigirana, a interes je, čini nam se, opravdan. Albina izgleda sjajno, a spot je snimljen u maniri najpopularnijih svjetskih izvođača. Zagonetna žuta vrata odvode mladu pjevačicu u novi svijet, u kojem se iz obične djevojke pretvara u – modnu ikonu!

Spot, doduše, nema ništa neviđeno i pretjerano novo, no zaista je lijepo osvježenje na hrvatskoj sceni. Po teaserima smo možda, nakon sjajnog nastupa na Dori, očekivali i malo više, no Albina i njezin tim nisu nas razočarali. Sjajno zvuči, a teško je reći u kojoj kombinaciji bolje izgleda –u pretjeranoj i neodoljivoj haljini od crnoga tila ili u bež kombinezonu prekrivena plišanim medvjedima. Make-up je jednostavno neodoljiv, kao i Albinina karizma.

U cijelu priču neloše se uklopio i retro štih, red dance pokreta, red tamnoputih ljepotica i ljepotana – svi must have stereotipi novog desetljeća pred nama našli su svoje mjesto u spotu pjesme koja će Hrvatsku predstavljati na Eurosongu i, nadamo se, sjajno nas plasirati.

Iako objavljena verzija spota nema hrvatski dio pjesme, koji je pobrao sjajne komentare i recenzije struke i obožavatelja Eurosonga diljem svijeta, naišao je na sjajne reakcije publike.

– Ti si ikona, legenda! Ovo je najbolji glazbeni video ove godine, Hrvatska ulazi u top 10 u Rotterdamu! Pokažimo Europi što znamo! Konačno se nemamo čega sramiti, bravo! – samo su neki od prvih komentara, a u samo dvadeset minuta pjesma je pogledana više od 5000 puta. Budući da nastup s Dore broji milijunske preglede, vjerujemo da će i spot doživjeti istu sudbinu.

19. travanj 2024 11:29