StoryEditorOCM
GlazbaU sklopu Festivala putnika

Beogradski S.A.R.S. otvara koncertnu sezonu na tvrđavi sv. Mihovila 27. svibnja

3. travnja 2017. - 16:16

Koncertna sezona na tvrđavi sv. Mihovila kreće 27. svibnja kada nastupa S.A.R.S. Puni naziv benda S.A.R.S. glasi Sveže amputirana ruka Satriania. Grupu su u Beogradu, 2006. godine osnovali Dragan Kovačević- Žabac i Aleksandar Luković-Lukac.

Nedugo zatim, tržištu su se predstavili pjesmom „Buđav lebac“ koja je u rekordnom vremenu postala megahit, kako na radijskim postajama tako i na internetu, gdje je čak i danas rado slušana. Prvi album objavljuju 2009. godine te ga naslovljavaju po imenu benda. Nakon uspješnih turneja S.A.R.S. 2011. godine ponovno fascinira svoju publiku kada u suradnji s MTV-em nudi besplatan download svog drugog albuma „Perspektiva“.

Iznimna posvećenost fanovima, rezultirala je iznimnom posjećenošću i pregledu online kanala, a album afirmirao status grupe i u digitalnom i u realnom svijetu te srušio sve rekorde koje je postavio legendarni „Buđav lebac“. Također, spot za naslovnu pjesmu „Perspetkiva“ 2013. godine dobiva nagradu MTV Double Platinum Awards za više od 800 emitiranja na tom kanalu.

Singlom Bojana, u suradnji s crnogorskim hip hop duom Who See, 2012. godine S.A.R.S. najavljuje svoj treći studijski album „Kuća časti“ (2013.) i osvaja prva mjesta na vodećim regionalnim top ljestvicama. Nosilac ovog albuma postaje pjesma „Lutka“ koja svojom popularnošću prestiže Perspektivu.

Već s tri albuma, S.A.R.S. se mogao podičiti bogatim i zavidnim opusom hitova koji pomalo, ali sigurno postaju evergreeni, no 2014. na službenoj web stranici grupe osvanuo je free download četvrtog albuma “Ikone pop kulture” koji je zbog svog izravnog stava o estradi i glazbenoj sceni izazvao mnoge reakcije.

Hitovi su se nastavili nizati, a spotovi odnositi nagrade, djelomično zahvaljujući i trajnoj suradnji s Filipom Dizdarom, redateljem i producentom spotova. Uslijedili su albumi „Proljeće“ i „Posljednji album“ koji je zbog svog naziva na trenutak zabrinuo obožavatelje, no S.A.R.S. je i ovog puta briljirao.

Prateći svjetske trendove, bend je odlučio da više neće snimati albume, već će od sada na dalje objavljivati samo singlove. Značajnu pažnju dobila je pjesma „Praktična žena“ sa spotom podrške projektu #CrazyEnoughToChangeTheWorld koji šalje snažnu poruku protiv nasilja u obitelji.

S.A.R.S. je brzo prerastao granice regije i Europe pa je turnejom počastio fanove čak i u Australiji, a 2016. godine dobio i MTV nagradu za Best Adria Act.

O broju obožavatelja kod hrvatske publike svjedoči podatak da je 2014. godine grupa S.A.R.S. bila jedina koja je rasprodala Veliku dvoranu Doma sportova na samostalnom koncertu, a u rođendanskoj 2016. zbog iznimnog interesa, fanove počastila dvodnevnom porcijom hitova.

Koncert je organiziran za vrijeme trajanja Croatian Travel Festivala, koji ove sezone okuplja hrvatske putnike od 25. – 28. svibnja.

Koncert, koji je na rasporedu 27. svibnja, počinje u 21 sat. Ulaznice se od 3. travnja mogu kupiti u City Pointu šibenskih tvrđava (don Krste Stošića 1), na blagajnama šibenskih tvrđava sv. Mihovila i Barone, u sustavu Eventima www.eventim.hr i na svim prodajnim mjestima Eventima (kiosci Tiska i Petrol benzinske postaje) te preko sustava www.croatia-tickets.com. Cijena ulaznice iznosi 110 kn.

Dva tjedna kasnije 11.lipnja na Tvrđavi nastupaju višestruko nagrađivani, jedni od najpopularnijih hip-hop, live dance sastava globalne glazbene scene Stereo MC's.
 

16. studeni 2024 06:06