Dodjelom nagrada i projekcijom nagrađenih filmova u petak, 22. srpnja, završio je 7. međunarodni festival animacije Supertoon.
U šest festivalskih dana, na pet gradskih trgova u Šibeniku prikazano je preko 400 filmova, od čega 160 u natjecateljskom programu.
Kroz natjecateljske programe i panorame šibenska publika je imala priliku upoznati animirane filmove i autore iz svih kutaka svijeta, upoznati se s poviješću animacije, animiranim reklamama i glazbenim spotovima, a od ove godine publika je mogla pogledati i najbolje svjetske studentske radove.
U izložbenom dijelu, publika je mogla posjetiti izložbu Mirona Milića, poznatog hrvatskog umjetnika koji je i autor plakata sedmog Supertoon-a.
Dok su tri slike inspirirane umjetnikovim izborom haiku-a, na četvrtoj su pokrivala za glavu poznatih povijesnih osoba, s čim je autor htio pokazati kako su svi imali potrebu izdvojiti se od ostalih.
U kategoriji kratkometražnog igranog animiranog filma za djecu, žiri sastavljen od djece s radionica, najboljim je ocijenio film '3 Little Ninjas Delivery Service: In distress', autora Slaeys Kima i Rhellam Karim iz Belgije.
U kategoriji kratkog animiranog studentskog filma, posebno priznanje su dobili filmovi: 'AM/FM' Britanca Thomasa Hicksa, 'Merlot' autorica Giulie Martinelli i Marte Gennari iz Italije, 'whatever the weather' autora Rema Scherrera iz Švicarske.
Grand prix u ovoj kategoriji i kipić Supertoonka osvojio je film 'Sea Child' Minhe Kim iz Velike Britanije.
Sljedeća kategorija je kratki animirani film, a posebno priznanje žirija osvojili su filmovi 'Sore eyes for infinity', autorice Elli Vuorinen iz Švicarske, 'Wicked girl' Ayce Katral iz Francuske te 'The last quest' Božidara Trkulje.
Grand Prix u ovoj kategoriji osvojio je film 'Hedgehog's home' autorice Eve Cvijanović.
Jedna od kategorija koja privlači najviše posjetitelja je ona animiranog glazbenog spota, a posebno priznanje u toj kategoriji osvojio je spot grupe Radiohead za pjesmu 'Burn the witch' britanskog autora Chrisa Hopewella, dok je glavnu nagradu osvojio Quentin Baillieux iz Francuske za spot Charles X-a 'Can you do it?'.
Zanimljiva kategorija je i ona animiranih reklama, a posebno priznanje je osvojio Hugo Ramirez za 'Nekfeu: J'ai fait la fnac'. Grand Prix je osvojila reklama 'Etiquette: Go transit' autora Fluorescent hill iz Kanade.
Šibenik se opet pokazao kao izvrstan domaćin festivala koji je svih šest dana živio u ritmu s gradom.
- Rasprostrli smo se na pet gradskih lokacija na kojima su održane projekcije iz šest natjecateljskih programa, panorame, popratnih programa, a ne smijemo zaboraviti dječje radionice. Iznimno smo zadovoljni i s brojem posjetitelja i interesom koji su Šibenčani pokazali za animirane filmove – kazao je jedan od organizatora Supertoon-a, Slave Lukarov, zahvalivši još jednom svim volonterima, Hrvatskom audiovizualnom centru, Gradu Šibeniku, TZ Grada Šibenika i ostalima koji su podržali festival.
StoryEditorOCM
OstaloZavršio 7. Supertoon
U šest festivalskih dana, na pet gradskih trgova u Šibeniku prikazano je preko 400 filmova
22. srpnja 2017. - 14:04