StoryEditorOCM
Auto motoistraživanje

Kod kupovine prvog automobila žene su praktičnije, a muškarci emotivniji

Piše Robert Radica
5. travnja 2020. - 07:33

Navike i iskustva tijekom vožnje čine da žene budu ravnodušne prema automobilima za kojima muškarci uzdišu.

Prodavač autodijelova iz “CJ Pony Parts” u Pennsylvaniji proveo je istraživanje o navikama i potrebama koje vozači oba spola pokazuju tijekom vožnje automobila. Rezultati govore da su muškarci prilikom kupovine automobila duplo neodlučniji. Žene u odabiru novog vozila obraćaju pažnju na izdržljivost, pouzdanost, sigurnost i cijenu, dok muškarci cijene interijer, vanjski izgled, tehnologiju i dimenzije automobila.

Ženama je važnija praktičnost, za razliku od muškaraca koji se prilikom kupovine vode emocijama i maštanjima. Ovaj podatak nije u skladu sa stereotipom koji sugerira da su žene emotivnije od muškaraca.

Internet stranica za prodaju automobila...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 11:25