Na kraju nautičke sezone u cilju poboljšanja i unapređenja kvalitete rada su čelnici tvrtki TM Zagreb d.o.o. (Andrea Tatalović) i Delta Team Krško (Jure Tomše), u društvu kolega iz Yamaha Motor Europe, odlučili obići teren u Hrvatskoj. Ugostili su također voditelja tehničkoga odjela Yamaha Motor Europe Jeffreya Houwertjesa, jer on tvrdi kako je svaka informacija, reklamacija ili pritužba sa terena dobro došla.
Yamaha Marine program proslavio je 65 godina od prvog modela izvanbrodskog motora i u ovo tehnološki izazovno vrijeme sve je više izazova za koje je rad na terenu izuzetno važan. Stoga su predstavnici Yamahe ovih dana bili u Šibeniku i posjetili servise izvanbrodskih motora i trgovine Motonautika VM Yamaha Šibenik, Pražen d.o.o. Vodice, Trofej Zadar i Pronautika Zagreb – Zaprešić.
S obzirom na to da je Hrvatska nautička zemlja s velikim turističkim potencijalom, posebice u priobalnom području, gdje ima mnogo turista iz stranih zemalja Europske unije i šire, Yamahin tehnički odjel odlučio je posjetiti srednjodalmatinsku regiju te se upoznati s kvalitetom i konceptima rada uslužnih mjesta.
Ugodno iznenađen
Tijekom posjeta visokog predstavnika Yamahinog tehničkog odjela, cilj je bio upoznati se kako korisnik izvanbrodskih motora zapravo radi na terenu. Tako je predstavnik informiran o tehničkom radu privatnih korisnika (vlasnika plovila za odmor), komercijalnih korisnika (najam usluge) izvanbrodskih motora i jet skija, te ribara na obalnom dijelu.
U tom kontekstu informiran je o raznim tehničkim problemima vezanim uz pravilnu upotrebu proizvoda, tehničkim problemima koji se javljaju sezonski i izvan sezone, kako bi krajnji korisnik mogao dodatno poboljšati kvalitetu korištenja visokotehnološkog proizvoda u budućnosti (izvanbrodski motor ili vodeni skuter).
Nakon završenog posjeta pojedinih prodajno- servisnih mjesta marine asortimana, predstavnik tehničkog odijela Yamaha Motor Europe izrazio je veliko zadovoljstvo i iznenađenje, kako dobrodošlicom tako i količinom korisnih informacija sa područja mehanike, elektronike, reklamacija, konkurencije te same uporabe proizvoda ponekad i u vrlo ekstremnim uvjetima rada.
Posebno je bio iznenađen kvaĺitetom, izradom i dizajnom domaćih proizvođača plovila koji sa punim povjerenjem koriste proizvode tvrtke Yamaha, te tradicionalnim plovilima kojima se služe ribari u svakodnevnom radu.
Razmjena informacija
Pun utisaka obećao je brzu analizu i rješenje svih ključnih područja tehničke problematike, kako bi što kvalitetnije i brže omogućili visoku razinu usluga konačnim kupcim te pripomogli poboljšanju kvalitete, produženju životne dobi proizvoda i većem zadovoljstvu istih.
Ključ dobre suradnje je po riječima tehničkog voditelja Yamaha Motor Europe i tvrtke TM Zagreb d.o.o. (Yamaha Croatia) u razmjeni i širenju informacija te pozitivnih iskustava sa raznih tržišta te njihova uporaba, dobrodošla svima, kako proizvođaču, distributeru tako i samom ovlaštenom prodajno-servisnom partneru.
Posjećeni servisno-prodajni centri pokazali su da implementacija novog vizualnog identiteta i novih standarda pridonosi kvaliteti usluga i povećanju prepoznatljivosti marke Yamaha u regiji i šire.
Svi motori zahtijevaju znanje i protokol prilikom obavljanja servisa, što je posebno slučaj kod novih tehnološki vrlo kompleksnih motora s velikim brojem elektroničkih dijelova.
Yamaha prati trendove u svijetu pogona brodica i sve je više inovacija u području elektroničke, integrirane kontrole čitavog sustava, upravljanja i sigurnosti. Iz Yamahe ističu da je njihov cilj korisnicima omogućiti lakšu i sigurniju upravljivost, te kompletan nadzor nad sustavom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....