Francuski linijski div CMA CGM angažirao je Damen Shipyards Group da modificira oko 100 svojih brodova, piše Splash247.
Preinake su usmjerene na postizanje učinkovitosti goriva veće od 10%. Nadogradnje će se odvijati u tvrtkama Damen Shiprepair Dunkerque (DSDu) i Damen Shiprepair Amsterdam (DSAm), koje između sebe imaju neke od najvećih suhih dokova u Europi.
Preinake o kojima se raspravlja uključuju nadogradnju propelera, modifikacije mlaznice propelera i silikonsku boju, a neki brodovi također se opremaju kako bi mogli pristupiti struji s obale.
Mnoštvo drugih linijskih brodova kao što su Maersk i Hapag-Lloyd, nedavno su namijenili dio svojih flota za nadogradnje za smanjenje emisija.
Čini se da je globalni sektor popravka brodova spreman za snažan rast prihoda u nadolazećim godinama budući da su nedavno usvojeni zeleni ciljevi do 2030. koje je postavila Međunarodna pomorska organizacija.
Nedavni podaci Clarksons Researcha pokazuju da je 35% globalne trgovačke flote rangirano kao D i E u smislu IMO-ovog pokazatelja intenziteta ugljika, nešto što će zahtijevati promjene. 31% globalne trgovačke flote sada je starije od 15 godina, prema Clarksonsu.
Nedavno izvješće britanske konzultantske tvrtke Thetius sugerira da će globalno tržište popravaka brodova narasti s veličine tržišta od 46 milijardi dolara ove godine na 83 milijarde dolara do 2029. godine.