Što dobru varalicu čini dobrom? Boja? Oblik? Naoružanje? Naravno, sve su to detalji koji varalicu mogu činiti boljom ili lošijom, no ono što je čini uistinu dobrom jest njezina lovnost. Varalica koja lovi je dobra varalica, dok ona koja ne lovi može biti najljepša i najhidrodinamičnija, ali zapravo loša.
Upravo se tim konceptom rukovodi stručni kreatorski tim DTD-a u formiranju varalica. Sve kreće od te, osnovne i najnužnije postavke – varalica mora biti lovna, inače ne valja.
Prvi i drugi plan
Varalica namijenjenih panulanju liganja na tržištu ima jako puno, pa je teško osmisliti i ponuditi nešto novo, drukčije, a istodobno lovno. No DTD, koji konstanto tržište obasipa novitetima od kojih je svaki novi sve bolji i lovniji, uspio je formirati varalicu koja lovi velike lign...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....