Automobili BMW svojevrsna su ikona statusa u automobilskom svijetu, pa je možda upravo zbog toga ugledna njemačka tvrtka odlučila već u svom prvom morskom koraku zaigrati na kartu The Icon. Tako se, naime, zove zajednički projekt tvrtki BMW Group Designworks i njemačkog brodograditelja Tyde, koji je premijerno predstavljen tijekom održavanja ovogodišnjeg filmskog festivala u Cannesu.
Svi na okupu
Ne bez razloga baš tada i baš tu. Em sve pršti od šušura, em su na okupu svi važni mediji, a bome i potencijalni kupci The Icona dovoljno dubokih džepova. On je pak inovativni i potpuno električni hidrogliser čiji dizajn plijeni pozornost na prvu. Baš kako i treba biti kad je BMW u igri, jer njegove motore pogone baterijski sklopovi te tvrtke. Ima ih čak šest, ukupnog kapaciteta 240 kWh, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....