StoryEditorOCM

Brod za parasailingBadilli Revival - novitet na našem tržištu: futuristički dizajniran nosač padobranaca u dubokom kokpitu može ugostiti i pješaštvo

Piše G. J.
6. veljače 2022. - 08:08

Dok zima još pokazuje zube i barke miruju, poduzetnici u nautičkom turizmu već imaju razrađene planove za iduću sezonu. Nema nikakve sumnje da se očekuje bolji rezultat od lani i za navalu gostiju se treba dobro pripremiti. Dok u klasičnom čarteru imamo dovoljno kapaciteta, ono čega uvijek nedostaje su dodatni zabavni sadržaji.

Brodovi za parasailing su na dobroj lokaciji svakako tražena roba, a novost na našem tržištu je turski Badilli Yachts, specijaliziran za tu vrstu plovila. Prvi model koji stiže u Jadran je 11-metarski Revival, kombinacija parasailing i party brodice, pogodna za eksploataciju i danju i noću.

Kod radnih brodica ovoga tipa estetika inače nije u prvome planu, no brodograditelji iz Antalije su se iznimno potrudili kako bi od Revivala napravili primjer vlastitih dizajnerskih potencijala.

image
Krma za slijetanje i tulume

Čak se mogao čuti i rijetko pohvalan komentar da su za ovu klasu i pretjerali s dotjerivanjem detalja. Sudeći po slikama i dostupnim videozapisima, doista se radi o velikom broju uloženih radnih sati. Jedan od motiva je sigurno želja da ostave izvrstan prvi dojam u osvajanju europskog tržišta. Zasad imaju četiri modela u ponudi dok u pogonu od 10 tisuća kvadrata mogu proizvoditi i plovila dužine 40 metara.

Uz iznimnu širinu od 3,45 metara brod krase izlomljene linije trupa kao kod ultra sportskih automobila poput Lamborghinija. Gledajući s krme, velika platforma proširena na vodenoj liniji čini slovo X i naglašava dojam stabilnosti. Od naprijed se pak ističe podignuti pramac s oštrim kljunom, spreman za boj s valovima. Težina veća od dvije tone leži na trupu od službenih 8,5 metara, što može zavarati onoga što traži prostor u skučenim lučicama.

image
Trup je širok 3,45 metara

U stvarnosti je to puno veći brod s gazom od 0,7 metara. I uz to prilično brz jer može primiti motor snage do 500 konja za očekivane brzine od 45 čvorova. Lansirna rampa može se presvući sintetičkom tikovinom tako da bude ugodna za večernje skakutanje uz koktele i slijetanje padobranaca.

Ovisno o namjeni i dodatnoj opremi, Revival bez poreza i motora u Turskoj košta od 38 do 58 tisuća eura. S obzirom na globalnu nestašicu mehanike i elektronike, vrijedi istaknuti da je nekoliko lagerskih primjeraka u Antaliji spremno za isporuku već za ovu sezonu.

Uz najavljenu premijeru na nautičkom sajmu u Zagrebu, već smo dogovorili i test za Otvoreno more tako da će zainteresirani čitatelji moći bolje upoznati taj novi proizvod. Navedena brodica naručena za rad u Istri sa specijalnom crnom bojom svakako će biti atrakcija gdje god se pojavi. 

image
Skiperovo radno mjesto
24. studeni 2024 17:12