Prva objava našeg sveoobožavanog predstavnika na ovogodišnjem Izboru za Pjesmu Eurovizije, Baby Lasagne, nakon što je "preživio" emotivno glasovanje u finalu Eurosonga u subotu, pa emocijama nabijen doček u Zagrebu, bila je ova:
Marko Purišić ne krije sreću i uzbuđenje što je njegova "Rim Tim Dagi Dim" zauzela impresivno 5. mjesto na Topu 10 Global Spotify‘s Viral 50!
Govorimo, dakle, o glazbenome mjestu gdje mu je konkurencija cijeli svijet i svi najtiražniji glazbenici, tako da je u pitanju uspjeh, narodski rečeno, "za past‘ u nesvjest‘".
Ovim se obistinjuju riječi Marka Purišića izgovorene dan prije finala Eurosonga, kad je postalo jasno da je on apsolutni izbor publike i nedostižni favorit, a da je žiri skloniji Švicarcu Nemu ili Francuzu Slimaneu:
"Neće ti nikakav žiri dolaziti na koncerte, nego publika!".
A publika, očito, ludo voli "Rim Tim Dagi Dim"! I ne može dočekati Markove nove pjesme, bez dvojbe.