Slavna Victoria Beckham kaže da je bila "naivna" kada je pokrenula vlastiti brend i sumnja da bi danas ušla u modnu industriju da je znala u što se upušta. Njezina linija ostvaruje profit prvi put u 17 godina, a tvrtka je donijela više od 200 tisuća eura u 2022.. Pretpostavlja se da je velik dio uspjeha vjerojatno posljedica proširenog asortimana torbica i kožne galanterije.
Za profitabilnost se kaže da je prekretnica kojom je Victoria ‘oduševljena‘, jer je tvrtka ranije bila u opasnosti od bankrota. Ovo je prvi put da tvrtka posluje u pozitivi, a 2021. suočili su se čak s gubitkom većim od dva milijuna. Njezin brend, koji je izvorno lansiran 2008. godine, prethodno je akumulirao gubitke veće od 76 milijuna eura. U razgovoru za Vogue rekla je: "Moda i ljepota oduvijek su bile moje strasti. Odlučila sam to učiniti sama, ali sam bila vrlo nevina i naivana u tome. Da sam znala ono što znam sada, vjerojatno ne bih imala hrabrosti donijeti ovu odluku. Ali nisam znala ništa o ovoj industriji, pa sam u nju ušla skromno i vrlo iskreno."
Victoria kaže da je uvijek imala povjerenja u ono što radi: "Potrebno je vrijeme, posebno za neovisni brend. Moj parfem nije licenciran... Imam ga. Sada kada sam postavila temelje za moju kuću, pravi posao može početi."
Prema Celebrity Net Worthu, kombinirana neto vrijednost Davida i Victorije Beckham iznosi približno 418 milijuna eura. Velik dio Victorijinog bogatstva dolazi od njezine pjevačke karijere u Spice Girls, za koju se kaže da je zarađivala gotovo 70 milijuna eura godišnje.