Popularna lifestyle emisija "IN magazin" prije par dana proslavila je trinaesti rođendan. Respektabilne brojke su iza njih – 3300 emisija i čak 26 tisuća priloga, a i gledanost je nešto što im daje vjetar u leđa.
Prema podacima AGB Nielsen svaki treći gledatelj ispred TV ekrana upravo je uz "IN magazin", koji je i u protekloj godini bio najgledaniji lifestyle magazin.
U prosjeku više od 320 tisuća gledatelja je uz ovu emisiju, te ostvaruje 31,4 posto udjela u gledanosti.
Od prvog konkurenta "IN magazin" je gledaniji za čak 158 posto, a u 13 godina emitiranja gledanost je porasla za 53 posto, dok se udio gledanosti povećao za čak 81 posto. I na početku 2022. godine "IN magazin" nastavlja s pozitivnim trendom te je u prva dva tjedna emitiranja emisiju u prosjeku gledalo više od 41...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....