U tijeku je Europsko nogometno prvenstvo u Njemačkoj!
Ljubitelji najvažnije sporedne stvari došli su na svoje, jer će narednih tjedana biti prikovani za TV ekrane, a neki će i uživo pratiti utakmice.
I dok svi nestrpljivo čekamo sljedeće utakmice EURO-a i navijamo za naše Vatrene, diljem Lijepe Naše se svakodnevno odvijaju brojne kupovine hrane i pića. Ako ste među onima koji svoje ‘nogometne zalihe‘ kupujete u posljednji trenutak i zaboravili ste unaprijed obaviti nabavku, sigurno se pitate koje će trgovine raditi u vašoj neposrednoj blizini baš u nedjelju. Pogotovo s obzirom da je nedjeljom u Hrvatskoj većina trgovina zatvorena.
Imamo rješenje i za to! Sve što morate napraviti je da na Vaše mobilne uređaje skinete besplatnu aplikaciju 360 PROMO! Tamo ćete samo jednim klikom moći vidjeti sve trgovine u Vašoj blizini koje su otvorene baš ove nedjelje.
Aplikaciju je kreirao Josip Muller, bivši menadžer u velikim internacionalnim kompanijima, a danas poduzetnik koji već ima iskustvo uspješnog lansiranja aplikacija. S Josipom smo razgovarali početkom godine kada nam je rekao da prosječna obitelj korištenjem njegove aplikacije može uštedjeti oko 200 eura mjesečno.
Josipu se prije pet godina javila prva ideja za izradu aplikacije koja bi ljudima ponudila najbolje rješenje za pregled svih najvažnijih akcijskih ponuda u trgovina kao i pomoć pri kupnji. Ime je odabrao kako bi samo po sebi ukazivalo na to da ova aplikacija omogućuje cjelovit, 360-stupanjski pregled svih relevantnih promotivnih ponuda na tržištu i pomoć pri kupnji.
Aplikacija je vrlo jednostavna za korištenje te nudi brojne mogućnosti. Osim već spomenutog pregleda radnog vremena trgovina nedjeljom, tu je i pregled više od 5 tisuća akcijskih ponuda u devet najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, s mogućnosti kreiranja vlastitog i personaliziranog akcijskog letka za kupnju. Tu je i pregled svih mogućih akcijskih kataloga trgovaca, kao i akcija po shopping centrima i specijaliziranim dućanima. Modul Kartice i aplikacije služi za spremanje loyalty kartica i aplikacija s kojima se također može lijepo uštedjeti jer dosta lanaca kroz svoje kartice vjernosti nudi dodatna sniženja.
Da su Hrvati itekako prepoznali Josipovih ‘ruku djelo‘ pozakuje i to što je aplikaciju od 1. veljače kada je lansirana i puštena u život na App Storeu i Google Playu downloadalo više od 60 tisuća Hrvata. Osim toga u posljednjih mjesec dana postala je vodeća univerzalna shopping aplikacija u Hrvatskoj i nalazi se u top tri besplatne shopping aplikacije što za projekt koji je u potpunosti razvijen u Hrvatskoj od strane domaćeg start up-a, nikako nije mala stvar.
Više o aplikaciji možete pročitati OVDJE.