StoryEditorOCM
PanoramaZAJEDNO SU ILI NE?

Mediji su se raspisali o razvodu princa Harryja i Meghan Markle, stručnjak za odnose s javnošću objašnjava što se zbiva

Piše MOZAIK SD
28. listopada 2024. - 19:50

Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa nisu se pojavili zajedno više od mjesec dana, a prema kraljevskoj stručnjakinji Angeli Levin, dvojac "upravlja svojim sljedećim koracima" jer se Harry (40) očito "suočava s problemima sa svojom američkom vizom".

"Kažu da će raditi odvojeno, a zatim objave da kupuju kuću u Portugalu - to ne radite ako ne želite biti razdvojeni većinu vremena, pa se pitam što se zbiva. Ali sigurna sam da pokušavaju nešto smisliti", rekla je, dodajući da Harry "ne zna gdje se trenutno nalazi" u svom procesu donošenja odluka.

image

Vojvoda i vojvotkinja od Sussex u Bogoti ovoga ljeta

Raul Arboleda/Afp

Vojvoda od Sussexa, koji sa Meghan ima dvoje djece, princa Archieja i princeze Lilibet, djelovao je sretno tijekom svojih solo angažmana predhodnih tjedana, međutim glumičino nedavno pojavljivanje izazvalo je zabrinutost javnosti jer je djelovala “nesretno” bez svog supruga Harija.

Sada stručnjak za odnose s javnošću Ed Coram James objašnjava da se princ Harry i Meghan Markle suočavaju sa svojom "najvećom borbom" do sada jer se čini da se upuštaju u odvojene karijere, piše Mirror.

Od 40. rođendana vojvode prošlog mjeseca, bio je u samostalnim posjetima New Yorku, Ujedinjenom Kraljevstvu i Africi. Meghan je, s druge strane, ostala u njihovom domu u Montecitu s dvoje djece, a čak je i provela jednu večer na crvenom tepihu bez Harryja, piše Scottish Daily Express.

image

Vojvoda i vojvotkinja od Sussex

Raul Arboleda/Afp

Ovo se događa nakon što su godinama gradili "poseban brend" kao duo.  Ed Coram James rekao je za The Mirror da je par proveo dosta vremena radeći na svom brendu kao "Harry i Meghan" ili "Sussexi", a sada se to mijenja.

Meghan će uskoro promovirati svoj  lifestyle brand American Riviera Orchard i nadolazeću Netflixovu kulinarsku seriju. Nasuprot tome, Harry ostaje usredotočen na svoje dobrotvorne akcije.

"Brend Sussexes je, iz perspektive PR-a, toksičan. No, kada su odvojeni, imaju stvarnu šansu stvoriti potpuno zaseban brend, s potpuno različitim etiketama. Ako to uspiju postići, onda bi jednog dana mogli ponovno ujediniti brendove i stvoriti novi kombinirani brend koji funkcionira," rekao je stručnjak za odnose s javnošću Ed Coram James.

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2024 02:50