StoryEditorOCM
ModaGodišnjica rođenja

Od curice iz sirotišta do ljubimice društvene elite: priča o problematičnom životu najpoznatije kreatorice svih vremena kompleksna je poput one o njenom parfemu koji obožavaju milijuni

19. kolovoza 2019. - 18:25

Tijekom godina za svoje glumačke uloge dobivala je višemilijunske honorare, ali kad se uzme u obzir potrebni angažman i trajanje konačnog proizvoda, australska glumica je vjerojatno bila najbolje plaćena za reklamu za legendarni parfem Chanel No. 5 iz 2003. godine.

Reklamu, napravljenu u dvominutnoj i kratkoj verziji od samo 30 sekunda, režirao je Baz Luhrmann, izrada reklame stajala je 18 milijuna dolara, a Nicole Kidman je za svoj angažman plaćena 3,7 milijuna dolara. Još u travnju 1952. godine, kad se prvi put pojavila na naslovnici magazina Life, Marilyn Monroe je, na pitanje što nosi u krevetu, odgovorila "nekoliko kapi Chanela No. 5". Više od pola stoljeća nakon smrti najslavnije filmske seks-bombe, Chanel je 2013. u reklamnoj kampanji parfema koristio snimke razgovora...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2024 05:20