StoryEditorOCM

‘Ovaj je samo prika‘: Pipi nastavlja s hrabrom marketinškom kampanjom, u fokusu su opet dva muškarca

Piše PSD
11. rujna 2020. - 21:00

Pipi nastavlja s hrabrom marketinškom kampanjom. Tvrtka 'Dalmacijavino', proizvođač kultnog soka Pipi, svojom je novom objavom na društvenim mrežama Facebook i Instagram ponovno podijelila javnost. I ova je neke oduševila, neke šokirala.

"Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika", stoji u objavi na Facebook stranici soka Pipi, a te riječi prate ilustraciju na kojoj dva muškarca na zabavi na plaži uživaju u limunadi i Pipiju.

Početkom rujna ove godine nešto slično Dalmacijavino objavilo je na društvenim mrežama.

Na Facebooku i Instagramu sokova Pipi konstatirano je da se promijenilo vrijeme, ali i da su se vremena promijenila. Te su riječi pratile ilustraciju dva muškarca koji se na plaži sunčaju držeći se za ruke.

John Vice Batarelo, 51-godišnji sociolog,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 06:20