StoryEditor
Auto motoHYUNDAI SEVEN

Konceptni model: izvana SUV, iznutra luksuzan salon

25. studenog 2021. - 06:33

Hyundai je na AutoMobility LA u Los Angelesu predstavio konceptni model Seven. Dizajn i inovacije koncepta Seven prikazuju buduće Hyundaijevo sportsko terensko električno vozilo (sport utility electric vehicle, SUEV). Koncept Seven izgrađen je na globalnoj modularnoj platformi za električna vozila (Electric-Global Modular Platform, E-GMP) Hyundai Motor Grupe, namjenskoj platformi za BEV vozila. Dugi međuosovinski razmak i ravna podnica platforme E-GMP omogućuju potpuno novu klasu vozila koja kupcima nudi nova iskustva.

Ovaj koncept ima aerodinamički čistu siluetu koja se razlikuje od tipičnog SUV-a. Niski, prednji rub poklopca motora, aerodinamična linija krova i izduženi međuosovinski razmak jasno odudaraju od tradicionalnih SUV vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Minimalistički dizajn koncepta Seven u kontrastu je s moćnim stavom i dominantnom, robusnom pojavom.

U prilog snažnoj pojavi koncepta Seven su i kotači s integriranim aktivnim zračnim zaklopcima, koji se otvaraju ili uvlače ovisno o zahtjevima, za hlađenjem kočnica ili manjim otporom zraka. Čak i po noći, Seven se lako prepoznaje po IONIQ-ovim prepoznatljivim parametrijskim piksel svjetlima, koja isporučuju svjetlosnu sekvencu dobrodošlice pri pokretanju. Parametrijski pikseli pružaju zajedničku nit vodilju dizajna, povezujući digitalne i analogne stilove, kao podsjetnik da su njegovi dizajneri razmotrili svaki aspekt dizajna koncepta Seven, sve do jednog piksela.

Prioritet dizajna interijera koncepta Seven je u inovaciji prostranosti, što nudi veću slobodu kupcima, više nego ikada prije. Međuosovinski razmak koncepta doseže 3,2 metra, zahvaljujući njegovu dizajnerskom ključu koji kotače pomiče prema van, kako bi se međuosovinski razmak što je više produžio.

image
Hyundai

Ravna podnica omogućuje Hyundaiju alternativu tradicionalnom rasporedu sjedala u redovima, stvarajući fluidniji raspored interijera. Vrata bez stupova i s nasuprotnim otvaranjem nude veličanstven ulaz, koji otkriva ugodan interijer s potpuno novom dimenzijom prostora. Pojednostavljena linija krova, dugačak međuosovinski razmak i ravna podnica, koja se proteže do trećeg reda, otvara nove mogućnosti za opremanje interijera poput premium lounge salona.

Seven također utjelovljuje Hyundaijevu buduću viziju autonomne mobilnosti. Vozačevo sjedalo ima uvlačnu upravljačku palicu koja se skriva kada se ne koristi. Bez potrebe za uobičajenom opremom za vozača, ultratanak kokpit i integrirani zasloni stvaraju doživljaj lounge prostora. Raspored sjedala, za razliku od tradicionalnih SUV vozila, dolazi s okretnim sjedalima ležaljkama i zakrivljenom klupom. Ovaj raspored sjedala može se prilagoditi ovisno o načinima vožnje koje kontrolira vozač ili autonomnim načinima vožnje.

Zahvaljujući svestranoj E-GMP platformi, Seven će moći pružiti izvanredan domet vožnje i ultrabrzo punjenje, pružajući iskustvo vožnje prilagođeno potrebama kupaca. U stvarnim uvjetima s punjačem od 350 kW, Seven je sposoban napuniti od 10 posto do 80 posto kapaciteta baterije za oko 20 minuta. Koncept je također projektiran za postizanje ciljanog dometa od preko 480 kilometara.

item - id = 1145832
related id = 0 -> 1145163
related id = 1 -> 1145499
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2021 06:36