Hrvatska je televizijska produkcija, kad je riječ o adolescentima, tinejdžerima, mladima i svima koji se tako osjećaju, s novom je igranom serijom za mlade Sram, "ubola hit". Prevedeno s jezika mladih, takoreći, uspjela je ono što je jednoj televiziji danas, pored društvenih platformi, sve siline tikTokera, youtubera i ostalih animatora današnje mladosti i neiscrpnog sadržaja, ukrasti djelić pažnje i preusmjeriti njihove animacije željne oči ka televiziji koju su mlade generacije mahom otpisale.
Posljednjih godina gotovo da i nije bilo serije koja je targetirala i bila prilagođena mlađem naraštaju koji još uvijek stasava. Mahom se radilo o TV serijama poput "Kud puklo da puklo", "Larin izbor", "Ruža vjetrova", koje su istina, privukle i mlade gledatelje no sadržajno su bile n...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....