StoryEditorOCM
Film & TVPOČINJE STFF

Branko Karabatić tvrdi kako splitski festival nije radikalan i poziva publiku da pogledaju filmove koje neće više imati priliku vidjeti

Piše Marko Njegić
1. rujna 2022. - 14:17

Na prvi pogled, plakat 27. izdanja STFF-a s repom kita na pučini može dijelom podsjetiti na poster blockbustera “U srcu mora” iz 2015. godine. No, ne bojte se. To ne znači da će STFF početi prikazivati blockbustere, a i rep kita je od 1996. zaštitni znak festivala, gotovo 20 godina prije nego što je Ron Howard snimio svoj film.

Plakat s jednom (ženskom) osobom kako sjedi na stolici s nogama u plićaku i gleda u daljinu/pučinu odgovara egzistencijalističkoj i promišljajućoj naravi STFF-a koja je oslikana i u temi ovogodišnjeg festivala “Tko sam? Kamo idem?”. Proteklih 27 godina STFF ne odstupa od takvog tipa filmova, eksperimentalnih i radikalnih ostvarenja nastalih u otklonu od vladajućih kanona filmske i videoprodukcije. Odstupanja nema ni ove godine, jamči direktor ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 18:04