StoryEditorOCM
DubrovnikDUBROVAČKO OKO SVE GLEDA|

DOK ČEKAMO ODRED ZA HITNE INTERVENCIJE: Komu prijaviti rupu na trotoaru i bumbetu kad ne gori?

Piše Gabrijela Bijelić
12. rujna 2021. - 15:59

Dubrovčani nestrpljivo čekaju reorganizaciju gradske uprave i s njom povezano uvođenje Odsjeka za hitne intervencije pri odjelu za komunalnu djelatnost. Odsjek bi, najavljuju iz gradske uprave, prikupljao prijave svih komunalnih problema i kvarova na jednom mjestu i to tijekom 24 sata, a potom slao naloge nadležnim službama i komunalnim gradskim tvrtkama za njihovo žurno rješavanje i otklanjanje.

Građani prijavljuju

U međuvremenu građanima na raspolaganju ostaje Dubrovačko oko, internetska platforma i aplikacija za dnevnu dojavu o komunalnim problemima.

Iz Grada Dubrovnika kažu kako je posredstvom Dubrovačkog oka od početka njegova rada (bilo je to 2016., no u manjem opsegu nego nakon intenzivnije aktivacije 2019.) do danas uspješno riješeno 1578 prijava građana.

- Samo u srpnju, primjerice, zaprimljeno je 38 prijava sugrađana, a do 23. kolovoza 45. Uočene nepravilnosti prijavljuju se uz kratak opis problema, fotografiju i lokaciju, a prijave potom obrađuje stručna služba Grada Dubrovnika koja izdaje naloge nadležnim upravnim odjelima. Oni potom problem rješavaju u najkraćem mogućem roku ili izdaju naloge za izvedbu radova trećim osobama. Dubrovčani 'Oko' rado koriste, a većina prijava odnosi se kvarove javne rasvjete, na odlaganje otpada, kvarove opreme na prostorima za rekreaciju i dječjim igralištima, uzurpaciju javnih površina, nepropisno parkiranje te ostavljena neregistrirana vozila – ističu iz gradske uprave. Tvrde kako nijedan zahtjev Dubrovčana nije „na čekanju“ jer se svaka prijava odmah prosljeđuje nadležnima.

image
Za kvarove na javnoj rasvjeti poznata je prava adresa
Grad Dubrovnik

- Naravno da za rješavanje nekih prijava treba više vremena, a ovaj je alat najučinkovitiji za rješavanje 'sitnih' komunalnih problema. Sve se prijave tretira na jednak način i rješavanju se bez odlaganja. Naravno, dio prijava otpada na probleme izvan naše nadležnosti, no i takve se uvijek obrađuju i prosljeđuju nadležnima. Dio prijava otpada na ponovljene zahtjeve ili na one koje se odnose na isti problem ili komunalni nered pa se ne bilježe. I takvim podnositeljima uredno se odgovara tako što ih se obavijesti da je za taj problem već zaprimljena prijava u rješavanju – izvijestili su iz Grada – nabrojili su iz Grada Dubrovnika prednosti alata koji služi i za pregled i komentiranje komunalnih nepravilnosti, te zaprimanje povratnih informacija od Grada.

Što žulja Dubrovčane

Osim web stranice www.dubrovacko-oko.hr građanima je na raspolaganju i istoimena aplikacija za Android i iOS operativne sustave. Iz gradske uprave napominju da putem 'Oka' građani mogu prijaviti i komunalne probleme koje treba sanirati poput oštećenja kolnika, nogostupa i pješačkih zona te oštećenja na gradskim prometnicama i gradskim parkiralištima, oštećenja opreme u gradskim parkovima i na gradskim igralištima, onečišćenja javnih zelenih površina, vodoopskrbnog sustava i sustava odvodnje, neispravne prometne signalizacije i javne rasvjete, neispravnih stupića i ograda.

- Ova komunalna usluga i kroz platformu i kroz aplikaciju nesmetano i neprekinuto radi i tijekom pandemije radi što hitnijeg rješavanja komunalnih problema - veleeiz Grada.

Tko i što prijavljuje

Broj prijava i kao i prema kvartovima, odnosno dijelovima grada na koje se prijave odnose mogu se pregledati na stranici https://dubrovacko-oko.hr/, i to tako da se u pregledniku odabere podatak prema parametrima: „u zadnja tri mjeseca“, „zadnja godina“ i „oduvijek“.

03. lipanj 2024 02:52