StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoNOVI ZAMAH ZA TURIZAM |

Tijekom zime i proljeća Dubrovnik se promovira u magazinima najvećih američkih avioprijevoznika American Airlines i United Airlines

Piše Dv
20. siječnja 2021. - 13:35
Dubrovnik, 080619. Docek inauguracijskog leta American Airlinesa na relaciji Philadelphia – Dubrovnik i konferencija za medije povodom slijetanja prvog aviona nakon 28 godina na direktnoj zracnoj liniji koja povezuje Hrvatsku i SAD.CROPIX

Početkom 2021. godine započela je promotivna kampanja Turističke zajednice grada Dubrovnika na američkom tržištu. Promocija Dubrovnika u SAD-u nastavak je aktivnosti usmjerenih ka promociji Dubrovnika na najvažnijim emitivnim tržištima tijekom globalne pandemije. Ključno je zadržavanje vidljivosti i ciljana promocija Dubrovnika i Hrvatske kao atraktivne i sigurne turističke destinacije.

Tijekom zime i proljeća Dubrovnik se promovira u magazinima najvećih američkih avioprijevoznika American Airlines i United Airlines, koji se zbog trenutne situacije uzrokovane pandemijom COVID-19 distribuirajui drugim kanalima kako bi doprli do svojih klijenata. Magazin avioprijevoznika United Airlines "Hemispheres" se distriburira mjesečno na kućne adrese 350 000 članova njihovog Premiere kluba te se šalje u digitalnom obliku na e-mail adrese11 milijuna putnika.

Magazin avioprijevoznika American Airlines "American Way" se šalje u digitalnom obliku na 14 milijuna adresa korisnika njihovih usluga, osim što se dijeli i putnicima u svakom zrakoplovu i na svakoj liniji. Na proljeće se za digitalna i tiskana izdanja planira reportaža o Dubrovniku nanekoliko stranica u inflight magazinu,na svim linijama i u svim zrakoplovima American Airlinesa. U okviru kampanje dogovoreno je i snimanje 10-minutnog promotivnog videa o Dubrovniku, koji će se emitirati tijekom tri mjeseca u razdoblju od svibnja do kolovoza, na svim linijama i u svim zrakoplovima, ali i društvenim mrežama American Airlinesa, nakon čega će ostati u video sustavu u zrakoplovima idućih dvanaest mjeseci.

Dubrovnik je konstantno prisutan na američkom tržištu, tako je u listopadu 2020. godine u suradnji Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Dubrovnika u programu jedne od najuspješnijih američkih turističkih emisija "The Travel Detective" PBS televizije snimljen video o Dubrovniku, "skrivenom dragulju" otvorenom zaturiste u vrijeme pandemije uzrokovane koronavirusom. Autor priloga je Peter Greenberg, višestruki dobitnik nagrade Emmy i glavni urednik CBS Travela, priznati istraživački novinar te vrhunski poznavatelj turističkih tema.

Podsjećamo da će se u Dubrovniku, od 15. do 18. travnja ove godine, održati ASTA DESTINATION EXPO 2021, konferencija američkih stručnjaka u turizmu, koja se zbog pandemije nije mogla održati u prosincu. Konferencija, koja će se uz potporu Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Dubrovnika održati u hotelu Valamar Lacroma, a u čijoj organizaciji sudjeluju i Grad Dubrovnik, Amcro Travel, Elite Travel i HIT Dalmatia, jedinstvena je prilika za promociju Dubrovnika i Hrvatske.

Ugošćavanje brojnih američkih stručnjaka u turizmu u Dubrovniku, koji ćena B2B sastancima direktno s hrvatskim pružatelji mausluga u turizmudogovaratiposlove, bit ćeoptimističanpočetak ovogodišnje turističke sezone.

19. travanj 2024 05:25