StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoDUGOVI VELIKE PLATFORME

Provjerili smo moraju li iznajmljivači kojima Booking.com još nije isplatio smještaj platiti PDV na te račune

Piše Maja Rilović Koprivec
15. rujna 2023. - 18:53

Hrvatska udruga obiteljskog smještaja svakodnevno prima pozive iznajmljivača koji još uvijek čekaju na isplatu svojih potraživanja od platforme Booking.com. Što se događa s isplatama Booking.coma prema iznajmljivačima, pitanje je koje ovih dana postavlja sve više privatnih iznajmljivača kojima  gotovo ništa nije isplaćeno tijekom udarnih turističkih mjeseci.

U Booking.comu tvrde kako se radi o manjem broju iznajmljivača, a da je razlog kašnjenju tehničke prirode te da su o svemu bili na vrijeme odnosno unaprijed obaviješteni.

 I Nino Dubretić manager u Direct Bookiru koji također posluju s Booking.comom potvrđuje  kako su i oni svijesniovioh kašnjenja u plaćanju mada Direct Booker ima samo oko pet posto objekata za koje Booking.com obavlja naplatu. – Nismo imali problema mada jest početkom godine bila obavijest da bi moglo doći do kašnjenja, mislim radi tehničkih problema gdje su oni očito još u zaostatku plaćanja. Mi s time nismo imali problema pa i ne znam koliki bi mogao biti individualni dug iznajmljivačima. Iznajmljivači paušalisti koji rade s Booking.comom a ukoliko im Booking ispostavi račun, moraju po ispostavljenom računu platiti PDV. To što se nisu naplatili po tom računu posebna je tema, ali zaduženi jesu – govori Dubretić.

I iz Booking.comove PR agencije stiže potvrda kako još manji dio vlasnika smještaja  još uvijek čeka isplatu. -Činimo sve što je u našoj moći kako bismo riješili tehničke poteškoće koje su dovele do toga da su neke isplate odgođene ili djelomično provedene. Nakon planiranog održavanja sustava većina isplata našim partnerima nastavila se uobičajeno, no priznajemo da je za neke partnere to ipak potrajalo dulje od očekivanog, stoga je naš glavni prioritet osigurati da se ove poteškoće riješe u najkraćem mogućem roku. Iako smo već u kontaktu s nekim od naših partnera o kojima je riječ, ako imaju bilo kakvih pitanja u vezi s njihovom fakturom, naša korisnička služba dostupna im je za podršku, a također se mogu obratiti i osobi koja je zadužena za njihov račun na našoj platformi – ističu iz Booking.coma.

22. studeni 2024 01:32