-Tijekom posljednjih devet godina temeljni kapital, odnosno vrijednost Zračne luke Dubrovnik povećana je za 157 posto, ukupni prihod za 211 a broj putnika za 210 posto, dok je broj zaposlenih povećan za 153 posto i za svakoga je bilo posla. U tom smo razdoblju izgradili 41.500 'kvadrata' pitničkog terminala, 4.500 kvadrata nastrešnice, novi službeni prolaz u štićeno područje, novu trafo stanicu kao energetsku osnovu za sve što će se tek graditi, a ovaj projekat je rađen uz poštivanje svih vremenskih rokova i financijskih okvira. I to je naš najveći uspjeh, a svo vrijeme smo postavljali nove rekorde u broju putnika. Tako smo krenuli i u 2018. jer smo u siječnju ostvarili promet veći za 15 posto, što je najbolji pokazatelj onog što nas čeka. Kada nitko nije računao na to, među prvima smo krenuli u jedan od najvećih infrastrukturnih projekata u zemlji a posebno na području juga Hrvatske, i pokušali pribaviti sredstva iz EU fondova što nije bio naš hir da kao hrvatski tim uđemo u Ligu prvaka, nego je to bila nasušna potreba da ovo poduzeće pokaže kako vlastitim snagama i hrvatskom pameću može osigurati opstojnost na vrlo zahtijevnom zračnom tržištu gdje su vrlo visoki standardi koje se moraju ispuniti da bi se doibila licance za posao koji obavljamo. U tome smo u najvećoj mogućoj mjeri uspjeli.- rekao je Tolić i dodao:
-Danas ćete obići nesumnjivo najveće gradilište u Hrvatskoj s milijun 'kvadrata' u građevinskom zahvatu. Gradilište do sada nismo otvarali kako ne bi stvarali medijski pritisak na sasvim legitimnu namjeru Vlade RH za izbor menagera. A najnormalnije je danas da vas po isteku mandata obnove ugovor ili ne. Vlada je iskoristila legitimno pravo da iskoristi pravo odluke tko će voditi poduzeće u državnom vlasništvu. A ja bih bio zadnji čovjek koji bi se trebao buniti na Vladu RH s kojom smo izvrsno surađivali. Suvlasnici su glasovali u petak na Kandeloru u pozitivnom ozračju i u duhu timskog rada. A novi direktor ima svu moju podršku, kao što sam i ja imao njegovu kad sam ovdje došao. A bit ću i dalje dio uspješnog tima! Hvala vam na nizu godina u kojem ste pratili Zračnu luku Dubrovnik u kojem smo postigli spomenute rezultate- naglasio je bivši direktor Zračne luke Dubrovnik Roko Tolić na konferenciji za medije u VIP salonu aerodroma u Čilipima prihvativši ocjenu novinara kako je ova smjena samo nastavak kontinuiteta uspješnog poslovanja. On je naglasio i kako stoji iza legitimnosti i transparentnosti svih svojih poslovnih odluka:
-Točno je, pravili smo i proceduralne pogreške koje su plaćanje danka onih koji su prvi krenuli u EU- infrastrukturni projekt. Na sve javne nabave i natječaje imamo 3,9 posto korekcija na vrijednost investicije od 1,7 milijardi kuna, a koje je odstupanje ukalkulirano u vrijednost ovog projekta. A sve što je ispod 10 posto izvrstan je rezultat! Mogli smo uzeti i kredit i sve u dužem razdoblju rješavati, ali smo bili sposobni i naši potezi nemaju posljedica po državni Proračun.
Njegov slijednik Frano Luetić naglasio kako 70 posto svih putnika dolazi preko ove zračne luke jer cestovna infrastruktura nije pratila razvitak:
-Ovdje sam već 44 godine i ponosam sam na svoju tvrtku u kojoj sam dočekao da postanem glavni direktor. Svo vrijeme se, s izuzetkom 1991. godine ovdje nešto ulagalo i gradilo, a sada se najviše ulaže. Promet "ispod nule" 1991. sada smo doveli do 2,330 milijuna putnika, a mali je pad bio samo 1995. zbog "Oluje", 1999. zbog NATO-intervencije na Kosovu i 2009. zbog svjetske ekonomske recesije. Formula uspjeha postoji i u tu "tablicu" treba samo ubacivati nove podatke! Izabrali smo najpovoiljnije vrijeme za ove radove. Od 3300 metra dužine piste trenutačno radimo na 1200 metara. Prije Cvjetne nedjelje osposobit ćemo našu zračnu luku za sve što i kako treba. I ove godine očekujemo dvoznamenkasti porast broja putnika, a najinteresantniji će biti četiri puta tjedno letovi za Dubai. No, problem ostaju mogući redovi zbog zahtjeva da se u odlasku i dolasku skeniraju svi dokumenti, premda smo za tu svrhu još lani otvorili više od tisuću 'kvadrata' novog prostora. No, redovi će biti puno manji nego na cestovnim graničnim prijelazima!
Nakon ove pressice novinari su obišli gradilište na sanaciji piste za koju ih "stišću" rokovi jer sve na pisti mora biti završeno do 15. ožujka. Inače, rok završetka nove zračne luke je rujan 2019. godine.
StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoPRESS KONFERENCIJA U ZRAČNOJ LUCI DUBROVNIK
Luetić nakon Tolića - nastavak uspješnog poslovanja
5. veljače 2018. - 15:12