StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoANA HRNIĆ, TZ DUBROVNIK

Dok nema otkazivanja letova iz Velike Britanije, dobro je! Rezervacije usporene, ali nema masovnih odlazaka

Piše Silvia Rudinović
21. kolovoza 2020. - 16:40
Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić tvrdi kako nema masovnog napuštanja Britanaca s juga Hrvatske. Zbog odluke britanske vlade da Hrvatsku stavi na crvenu listu zbog povećanja broja zaraženih virusom COVID-19, sastalo se i Turističko vijeće dubrovačkog TZ-a.

- Hotelijeri su nas izvijestili kako nije došlo do dramatičnog, sumanutog napuštanja destinacija, kako se to najavljivalo. Istina, usporile su se nove rezervacije, što je razumljivo, ali najvažnija informacija koja nas zasad ohrabruje odnosi se na činjenicu da nema otkazivanja letova iz Velike Britanije. Sve dok je tako, dobro stojimo. Prema raspoloživim informacijama, to se ne bi trebalo ni dogoditi. Moguće je smanjenje broja rotacija, ali se letovi ne otkazuju. Turističko vijeće sastat će se i idući tjedan, a u međuvremenu ćemo pratiti odluke aviokompanija. Ako bude letova, znači da postoji zanimanje na britanskom tržištu. U vremenima smo kad mnogi rade iz domova pa im možda neće teško pasti 14-dnevna samoizolacija nakon odmora u Dubrovniku – kaže Hrnić i ukazuje na iskustva drugih turističkih zemalja koje je Velika Britanija smjestila u 'crveno' i gdje brojke nisku toliko drastično padale.

image
Ana Hrnić, direktorica TZ Dubrovnik
Tonći Plazibat/CROPIX


Važno je, dodaje direktorica TZ-a Dubrovnik, održati dobru epidemiološku sliku na ovom području i poslati sliku sigurnog turističkog odredišta u emitivna tržišta.

- Liste se revidiraju svakog tjedna. Možda nas neće skinuti s 'crvene' liste za tjedan dana, ali možda već za dva hoće. Možda se i ukine mjera obvezne samoizolacije u slučaju negativnog testa, kao što je to slučaj s Austrijom – nada se direktorica TZ-a Dubrovnik.

Prema posljednjim podacima kojima raspolaže Turistička zajednica, od 19. kolovoza, u Dubrovniku su 2.582 gosta iz Velike Britanije, što je 45 posto lanjskog prometa s tog tržišta.

U rujnu kreću s novom kampanjom s različitim pogodnostima za domaće goste, a potom i za njemačko, poljsko i francusko tržište. "Mislim da smo napravili maksimalno", poručuje Ana Hrnić.
16. studeni 2024 01:20