- Radovi koji se upravo izvode na ulazu u buduću "Marinu Gruž" zapravo su izmještanje šahtova, na što je investitor bio prisiljen. Zbog nerazumijevanja i nesuradnje stručnih službi gradske uprave Dubrovnika, te radove investitor obavlja o svome trošku. Niti u najmanjem dijelu investitor, tvrtka Laguna Trade iz Primoštena, nije ušao u obuhvat buduće Lapadske obale kojoj je predviđena temeljita rekonstrukcija. Investitor smatra da se radi o potpuno nepotrebnim troškovima i radovima, a radnje koje su prethodile usmjerene su ka opstrukciji jedinog ulaganja od državnog odnosno strateškog interesa na jugu Hrvatske - izjavio je pravni zastupnik investitora gruške marine, dubrovački odvjetnik Ante Kačić. Izjava stiže nakon što je Grad Dubrovnik, na zahtjev stanovnika Lapadske obale, zatražio inspekcijski nadzor i provjeru usklađenosti novih dogradnji na ulazu u buduću Marinu Gruž, vlasnika Franja Pašalića.
Građani su naveli da dogradnje ulazi u obuhvat ceste s pratećom javnom infrastrukturom planirane rekonstrukcije Lapadske obale te kao takva onemogućuju samu investiciju, važnu za građane Lapada. Kako smo neslužbeno doznali, u jednom je šahtu trebao biti vodomjer a druga je bila predviđena za odvodnju. Zbog aktualnih radova već odgođeno za 1. svibnja najavljeno službeno otvorenje marine
Doznaje se i to da je u zahtjevu Laguna Tradea gradskoj upravi za donošenje Odluke o privremenom pozicioniranju priključnih šahti navedeno da, zbog planirane a nerealizirane obnove Lapadske obale, investitor mora izgraditi privremene šahtove kojima će konačni položaj biti određen projektom očekivane rekonstrukcije Lapadske obale.
Unatoč tome da je investitor u spomenutom zahtjevu gradskoj upravi izrijekom naveo da je svjestan kako se privremene šahte nalaze na pomorskom javnom dobru, Grad Dubrovnik im je, navodno, samo odgovorio kako nisu u mogućnosti udovoljiti zahtjevu.
Bit će zanimljivo vidjeti kakav će biti rasplet ove neobične situacije jer je jasno da dovršena marina ipak ne može čekati tako dugo, koliko će inače trebati rekonstrukciji gradske prometnice s južne strane Gruškog zaljeva.
StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoPRAVNI ZASTUPNIK INVESTITORA MARINE GRUŽ
ANTE KAČIĆ Nema rušenja, samo izmještamo šahtove
27. ožujka 2018. - 15:14