StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetZAPOČEO 6. NEW EUROPE MARKET

Na programu i vruća tema o online- piratstvu

12. lipnja 2018. - 17:43

Danas je i službeno otvoreno šesto izdanje New Europe Marketa (NEM), ekskluzivne konferencije koja okuplja najbolje medijske profesionalce iz regije. Svečano otvaranje pod pokroviteljstvom NBCUniversala bio je uvod u iduća četiri dana NEM-a. Inače, ovogodišnji će New Europe Market biti fokusiran na značaj sadržaja u TV- industriji i na lokalnu produkciju, a okupit će brojne zanimljive govornike i vrhunske stručnjake iz svojih područja.

NEM 2018 trajat će od 11. do 14. lipnja i ponudit će pregršt zanimljivih tema vezanih uz svijet televizije – od oglašavanja, digitalizacije, piratstva i lokalne produkcije pa sve do iznimne gledanosti serija „Skam“ i „Uspjeh“, uz prateće screeninge u NEM Showroomu.

Na uvodnom panelu „Igra pay TV-a i digitalnog sadržaja“ govorit će se o budućnosti TV kanala i njihovu hvatanju ukoštac sa sveprisutnom digitalizacijom.
Na panelu „Oglašavanje: Kada je previše?“ o svijetu oglašavanja govorit će vrhunski stručnjaci iz branše, pri čemu će se dotaknuti zarade, publike, sadržaja i novih alata u oglašavanju.
Drugi dan NEM-a zaključit će panel „Mali šefovi – veliki zahtjevi“.
Ususret svjetskom nogometnom prvenstvu, treći dan NEM-a započet će panelom „Nogomet: Tko drži cijenu visokom?“, dok će drugi panel, „Može li lokalna produkcija učiniti razliku?“ pokušati riješiti problem gledanosti i kvalitetnog sadržaja i programa.

Panel „Kako proizvesti odličan lokalni sadržaj?“ nadovezuje se na lokalnu produkciju, a na njemu će sudjelovati i Lars Lundström, producent jedne od najpopularnijih skandinavskih serija – „Humans“.
Posljednji dan NEM-a posvećen je škakljivoj temi – naime, panel „Borba protiv piratstva u regiji“ otvorit će mnogobrojna pitanja o online piratstvu – primjerice, kakve je sankcije nužno uvesti u tržište i što možemo naučiti od drugih zemalja.

Drugi dan NEM-a započet će studijom slučaja Deutsche Telekoma pod nazivom „Kako izgleda uspjeh – 10 minuta po našim CEE tržištima“ koju će prezentirati Anette Schaefer, potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu, Deutsche Telekom. Arash Pendari, direktor i osnivač Vionlabsa, održat će prezentaciju o razvoju umjetne inteligencije u filmskoj i TV industriji, a Håkon Moslet, producent serije „Skam“, ispričat će sve o globalnom interesu za tu norvešku teen seriju.

Kako se modernizirao brend National Geographic, star čak 130 godina, objasnit će Christian Brent, viši potpredsjednik za globalna istraživanja i strategije publike, FOX Networks Group.
O novoj eri televizije govorit će Mario Medved, direktor LG-a u Hrvatskoj i Gyorgy Takacs, tehnički stručnjak za kućnu zabavu (podružnica LG Electronicsa za Srednju i Južnu Europu). Prezentacija IBM-a predstavit će kako tvrtke zamjenjuju postojeće i nezgodne tehnike dijeljenja Asperinim proizvodima visoke brzine prijenosa sadržaja.

23. studeni 2024 05:08