Svaki mjesec tim za Google Ads Research and Insights istražuje skupove podataka o milijardama nedavnih upita pretraživanja i ponašanja potrošača kako bi otkrio ključne trendove.
Nedavna istraživanja pokazuju kako se tvrtke pripremaju za povratak zaposlenika u urede, a sve više ljudi je u potrazi za novim poslovima. Unatoč optimizmu tih pretraživanja ljudi su i dalje zabrinuti zbog potrošnje, donosi Slobodna Dalmacija.
Istraživanja obavljena unazad trideset dana pokazuju da ljudi, unatoč pandemiji, gledaju naprijed i istražuju mogućnosti unaprjeđenja karijere.
Tvrtke se, s druge strane, sve više vraćaju obavljanju posla iz ureda, što nudi i veće mogućnosti zapošljavanja. Zamijećen je porast u pretraživanju pojmova prijava za posao, ravnoteža između poslovnog i privatnog života, follow-up mail nakon intervjua i kako napisati ostavku.
Potrošači također traže više jasnoće o zahtjevima za međunarodna putovanja nakon pandemije, sa sve većim brojem pretraživanja za pojmove: Zahtjev za izdavanje putovnice, zahtjev za vizu, međunarodna putovanja.
Istodobno, i dalje se troši, a pretraživanja uključuju kredite za studente, second hand shop i aplikacije buy now – pay later.
Sve se više pretražuju i termini održivost, mogućnost volontiranja u blizini i okoliš.
Stanje na cestama i u restoranima
Što se pretražuje na teritoriju Hrvatske?
Na teritoriju Lijepe naše najviše se ovog ljeta pretražuje stanje na cestama, restorani, ali i Olimpijske igre.
Ovo su najčešći pojmovi koji su se pretraživali u posljednjih 30 dana:
1. Dinamo Legia
2. Matea Jelić
3. Tokyo 2020.
4. Medalje na Olimpijskim igrama 2020.
5. Olimpijske igre
6. Afganistan
7. Olimpijske igre 2021.
8. Oliver Dragojević
9. Outer banks
10. HNL
Za više pojmova posjetite Arbona.hr, donosi Slobodna Dalmacija.