Dubrovački vjesnik u više navrata pisao je o problemu sa neuredom dostavom pisama i paketa koje su povjereni Hrvatskoj pošti i nezadovoljstvu građana sa dubrovačkog područja. Problem očito nije vezan samo za krajnji jug pa se njime pozabavio novinarski tim emisije Provjereno, Nove TV.
- Naručili ste paket - nije došao. Poslano vam je pismo, a poštara niste vidjeli toliko dugo da ne znate ni kako izgleda ni koji jezik govori. Sve je više prigovora građana na rad Hrvatske pošte, istanuto je u esmiji Provjereno.
Toj golemoj državnoj tvrtki primarna je djelatnost poštanski promet, stoga kada umjesto računa za režije dolaze opomene, umjesto paketa ceduljice da vas nema doma, a vi sjedite i čekate, onda to nije obavljanje posla kako bi trebalo biti. Štoviše, kažnjivo je.
Kao tvrtka, pošta je u proteklih pet godina isplatila gotovo 50 milijuna kuna, odnosno 6,6 milijuna eura za kazne, penale, naknade štete i sudske sporove, piše Dnevnik.hr.
"Da, prihvaćamo kritiku, ali ono što želim reći je da, evo, s današnjim danom kvaliteta se doista vratila na onu razinu na koju smo navikli naše korisnike i mogu očekivati da će im sada gotovo sve pošiljke doći na vrijeme. Ne mogu reći sve jer nikada neće to biti sto posto", rekao je Krešimir Domjančić iz Hrvatske pošte.
U pošti kažu da je zanemariv postotak pošiljki i pisama koji nikad ne stignu. U postotku je to pet do deset. Kada to preračunamo, govorimo o šest do čak 12 milijuna pisama i pošiljki koje nikada nisu isporučene. I dalje zanemariv broj? Građani se s time nimalo ne slažu.
Jeste li se pitali što se dogodi s onim paketima koji nikada ne dođu do primatelja, niti se vrate pošiljatelju? Oni se čuvaju neko vrijeme u posebnom uredu, a potom prodaju na dražbi. Unutar pošte otkriva Provjereno čiju istragu o Hrvatskoj pošti možete pogledati OVDJE.