StoryEditorOCM
Crna kronikaPRISTUPNE CESTE PELJEŠKOM MOSTU

Tragedija na izgradnji čvorišta Brijesta s južne strane Pelješkog mosta: uslijed pada nekoliko tona teške čelične armature poginuo radnik iz BiH

Piše Ahmet Kalajdžić
11. ožujka 2022. - 10:44
Detalj s gradilišta pristupnih cesta za Pelješki most. Slična čelična armatura pala je na radnika i usmrtila gaTom Dubravec/ Cropix

Na zapadnom dijelu gradilišta pristupnih cesta Pelješkom mostu jučer poslijepodne došlo je do tragedije u kojoj je uslijed nesreće na radu život izjubila jedna osoba (45).

Policija je u dnevnom, priopćenju izvijestila kako je tijekom tragedije došlo do ozljeđivanja troje radnika u dobi od 31, 45, i 48 godina te da su sva trojica državljani Bosne i Hercegovine koji su prijavljeni na privremenom boravku u Hrvatskoj. Ozlijeđenima je na mjestu događaja pružena hitna medicinska pomoć, nakon čega su upućeni na bolničko liječenje, ali je spomenuti 45-godišnji radnik naknadno je preminuo od zadobivenih ozljeda.

Tijelo preminulog prevezeno je na Odjel patologije Opće bolnice Dubrovnik, gdje će se provesti obdukcija kojom će se utvrditi točan uzrok smrti, dok su ostala dvojica ozlijeđenih zadržana na bolničkom liječenju. Policijski službenici Policijske postaje Ston su na mjestu događaja obavili očevid kojim je rukovodila zamjenica općinskog državnog odvjetnika, a nazočila je i inspektorica rada Državnog inspektorata.

image
Dio STRABAG-ova gradilišta na kojem se gradi čvor Brijesta gdje je došlo do tragedije
Cropix

Na samom gradilištu kontaktirali smo voditelja zapadnog dijela gradilišta od kojeg smo doznali:

-Na gradilištu čvora Brijesta u četvrtak 10. ožujka oko 15,20 sati došlo je do nesreće kada je armaturni koš pao na radnika iz Bosne i Hercegovine. Riječ je o radniku STRABAG-ove kooperantske tvrtke starom oko 45 godina. To je dosad prva i nadamo se jedina tragedija do koje je došlo na našem dijelu gradilišta- rekao nam je voditelj STRABAG-ova gradilišta pristupnih cesta Mladen Marjanović.

Inače, armaturni koš predstavlja čeličnu konstrukciju za nosive stupove. Navedena čelična konstrukcija, teška nekoliko tona, predstavlja okosnicu nosivih stupova, u ovom slučlaju čvorišta Brijesta koje će zbog bržeg i sigurnijeg odvijanja prometa, biti na više razina.

Također, uspjeli smo doznati kako je na spomenutoj dionici gradilišta trenutačno angažirano ukupno oko 450 radnika, od kojih je oko dvije stotine inženjera, kontrolora i pratećeg osoblja, a preostalih 250 radnika su građevinari za koje je investitor Pelješkog mosta višekreatno isticao kako predviđenom dinamikom ispunjavaju sve postavljene radne zadatke.

16. studeni 2024 02:26