Kazalište Hotel Bulić najavljuje premijeru predstave "Eduard Drugi", adaptaciju drame Christophera Marlowea u režiji Senke Bulić, 8. prosinca u Zagrebu. Ova je vijest za dubrovačku publiku osobito zanimljiva zbog toga što, osim mogućeg gostovanja u Gradu, važnu ulogu u predstavi ima Ines Tričković. Dubrovačka umjetnica, dobitnica Porina u kategoriji najbolje jazz skladbe, ima iskustva na sceni, ali ovo je prva prava glumačka, vrlo zahtjevna uloga kraljice Izabele.
-Osim Senke, nisam poznavala glumačku ekipu, ali svi su me dočekali sjajno, s mnogo razumijevanja i strpljenja. Divna ekipa, veliki profesionalci! Ovo je veliki izazov, ali sjajno vodstvo Senke Bulić ohrabrilo me da se prvi put upustim u ozbiljnu glumačku ulogu. Ako Senka vidi da je to moguće, onda nisam mogla drugačije odgovoriti na poziv osim: Može! – govori Ines Tričković uoči premijere.
„Vrijeme je ovo kada duboko osjećamo da moramo pripaziti na ideju humaniteta", poručuju iz Kazališta Hotel Bulić. Iako su u javnom diskursu teme humaniteta i empatije prisutne više nego ikad, dojam je kako ni podjela nikad nije bilo kao sada. Ova predstava se dotiče mnogih aktualnih tema.
- Iako je komad pisan u 15. stoljeću, i danas je aktualan u temama podjela i razlika među ljudima, što je tužno jer nam to govori kako se svijet uopće nije pomakao s te točke. Ukazuje na problematiku podijeljenosti, neprihvaćanja drugačijeg, opsesivne želje za vrhovnom moći pa i gaženjem drugih kako bi se dočepalo pozicije. Nažalost, tema je aktualna, a komad ukazuje upravo na činjenicu da iz toga svatko na kraju izađe obezglavljen. Takav način razmišljanja i isključivanje različitosti je poguban za sve – kaže Ines Tričković.
Uz Ines Tričković u predstavi glume Jure Radnić, Paško Vukasović, Marko Braić, Dušan Gojić, Marinko Leš, Lovro Ivanković i Eva Zlovolić. Premijera je već tri puta odgođena zbog propisanih mjera i korone. Uz kazalište, epidemiološka ograničenja osobito su utjecala na održavanje koncerata.
- Imala sam sreću da sam prije onog globalnog lockdowna bila na dvomjesečnoj turneji koja mi je donijela dovoljno prihoda za život u pandemiji, ali kolege osuđene na rad u Hrvatskoj i susjednim zemljama, gdje su honorari manji, educirani i s izgrađenim karijerama, morali su brojati svaku kunu kako bi preživjeli – komentira sugovornica.
Ako je glazba medij društvene identifikacije, onda je Dubrovnik, koliko god bio grad kulture, skučeno mjesto za život umjetnika.
-U vrijeme dok sam živjela u Zagrebu fulltime, od 2009. do 2014., ovdje je bilo pet jazz klubova, a sad je samo jedan. Ide se u neku vrstu deevolucije. Dubrovnik je super, jer ljeti ima mnogo turista, komercijalnih događanja od kojih većina nas živi. Kombinacija između ljeta na moru i zime na kontinentu je jedini način za kontinuirani rad – kaže Ines Tričković.
Dubrovačka publika, nada se Ines, imat će priliku vidjeti je kao kraljicu Izabelu na gostovanju Kazališta Hotel Bulić.