Ova godina je na izmaku, a nikako da nas ostavi na miru. Vi ste u svakom slučaju konstantno aktivne, nova priča vašeg modnog brenda je na pomolu?
-Mi kao brend kontinuirano već petu godinu za redom radimo capsule kolekciju za Božić. Iako je to praksa velikih svjetskih brendova, u Hrvatskoj smo jedine koje svake godine dizajniraju specijalnu božićnu kolekciju koja se sastoji od haljina, dnevnih ali i onih super svečanih, slatkih božićnih tunika i sweatshirta. Naše Božićne kolekcije su definitino najiščekivanije kolekcije svakog Božića i tome pristupamo jako studiozno i ništa ne prepuštamo slučaju."
Kako nastaju ideje vodilje?
-Nit vodilja nam nije čista komercijalna prezentacija, to nije look book, to su modne priče koje publiku i potencijalne kupce moraju zaintrigirati i navesti ih da kliknu na našu web stranicu ili posjete naš dućan i u konačnici nešto kupe. To naravno u pravilu nije ekstravagantna haljina iz naše priče nego je to komad iz ready to wear kolekcije. Za snimanja često radimo posebne dodatke koje koristimo za stajling, osmišljavamo i dizajniramo setove i izradujemo rekvizite. Konačni proizvod je svojevrsni Boudoir "gesamtkunstwerk"."
Što je ovaj put u fokusu? Kao promatraču čini mi se da je motiv čisti prkos umotan u sve ono najljepše i najsjajnije...
-Ove godine nam je svakako u fokusu misao "nek ide život" i "život se živi dok si živ". Možda ovog Božića nećemo biti u mogućnosti posjetiti advente, družiti se ili slaviti na uobičajeni način, ali zato sad imamo još veći razlog da slavlje koje će biti u toplini vlastitog doma bude posebno svečano, čarobno, natrpano, kičasto, evo, to nam svima treba za Božić 2020. Ono što želimo s ovime pokazati je da je jako bitno veselje i samo afirmacija pozitivnog, ma kakva god situacija bila. Crvena boja idealna je za ovo razdoblje i najbitnije - ljudi volite se, cijenite se, uživajte i smijite se - naravno, odjeveni baš u Boudoir."
Koliko vas i je li vas uopće ometa ovo stanje s epidemiološkim mjerama, u smislu tehnikalija i izvedbe u radu?
-Mi srećom već imamo uhodani webshop i kupce koji su navikli kod nas kupovati na taj način tako da nam poslovanje teče neometano. Moja sestra i ja smo glavne dizajnerice brenda već gotovo 20 godina. Naravno, uz nas tu su i naše krojačice i suradnice koje svakodnevno učimo i pomažemo im da upravo kod nas nauče sve tehnike bitne za zanat. Za onoga tko hoće raditi posla ima, tako iako je situacija takva kakva je, mi imamo web shop koji je itekako prepoznat i moćan te preko njega ostvarujemo sada sve ono što ne možemo osobnim kontaktom. Naše klijentice su iz cijelog svijeta i to nam je veliko zadovoljstvo."
Priča nam donosi ono nekadašnje 'najljepše doba godine', a ono se vraća u velikom stilu u crvenome - recite nam nešto o odabiru boja, motiva, materijala, detalja i accessoira?
-Koristile smo zaista neizbježan, prekrasan crveni pliš koji je uvijek ultra svečan u tom božićnom razdoblju i funkcionira zaista divno u mnogo različitih modela haljina, zatim prekrasne haljine od printane pletenine s nježnim motivima zime i orašara, napravile smo i slatke ukrase za kosu i tokice. Božić je nezamisliv bez prekrasnih i smjelih glitter haljina!"