StoryEditor
OtociUJEO VUK MAGARE

Kako su se mogle uništiti čokolade i domaća panceta? Paket iz Jelse do Zagreba ‘putovao‘ puna tri tjedna, da bi na cilj stigao - uništen!?

Piše Mirko Crnčević
21. svibnja 2020. - 12:47
Jelena BarbićMirko Crnčević

Premda je “Hrvatska pošta” ne baš tako davno bila sinonim za uredno i točno, odnosno vrlo korektno poslovanje, u novije doba građani sve češće prigovaraju na pravodobnost i ispravnost dostavljanja pošiljki koje su joj povjerene.

Upravo tim povodom našoj se redakciji obratila Jelena Barbić iz Jelse na otoku Hvaru, a muči je što joj ni u trećem tjednu nakon slanja paket nije stigao na adresu primatelja u Zagrebu.

– Uredno zalijepljen i zavezan paket, težine 19,80 kilograma, osobno sam predala 24. travnja u poštanskom uredu u Jelsi i dobila potvrdu na kojoj je naznaka da će 27. travnja biti isporučen mojoj kćeri u Zagrebu, Ul. A. Šoljana br. 31. No, paket ni nakon tjedan dana nije stigao, pa smo se počeli interesirati gdje je zapelo. Od poštanskih službenika saznala sam da je iz Splita za Zagreb, točnije u distribucijski centar u Velikoj Gorici, krenuo 25. travnja, da bi nam tek prije nekoliko dana bilo rečeno da je paket napokon stigao u poštanski ured u Španskom, ali da je oštećen – veli gospođa Jelena.

Koštalo je živaca

Ljubazna djelatnica s kojoj je komunicirala rekla joj je da će zbog navedene okolnosti pozvati njezinu kćer i sastaviti zapisnik o stanju paketa prije nego što ga preuzme, ali to se ipak nije dogodilo.

Stoga je sva “snervana” 13. svibnja otišla u poštanski ured u Jelsi da bi se još jednom informirala što se događa, a službenici su joj nakon obavljenog kontakta s kolegama u Zagrebu priopćili da je paket potpuno uništen i da se nema što popisati. Oni su sami o tome sročili zapisnik, a gospođi Jeleni uskoro će poslati obrazac “zahtjeva za nadoknadu štete” koju će kod njih moći ostvariti.

image
Poštanska potvrda o primitku paketa na ime Jelene Barbić iz Jelse
Mirko Crnčević

– Mislila sam da se nešto takvo jednostavno ne može dogoditi, to je za mene zaista nečuveno. Kako su se mogle uništiti čokolade za djecu, vakuumirana domaća panceta i šunka, konzerve i slične stvari, a nije bilo nikakvih tekućina zbog kojih bi se to moglo dogoditi? Jedan čovjek mi je ovih dana pripovijedao da se i njemu nešto slično dogodilo s paketom u kojem je bilo vino i maslinovo ulje, pa se ne mogu oteti dojmu da tu zapravo vlada veliki nered. I sad nikome ništa, a zna se da je “Hrvatska pošta” dioničko društvo u vlasništvu Republike Hrvatske. Baš me živo zanima hoće li se utvrditi odgovornost i hoće li biti sankcionirani djelatnici koji su sve ovo prouzročili ili će, pak, sve ostati po onoj “ujeo vuk magare” – pita se ova Jelšanka.

Na stranu to što je ona, kao i većina naših građana, zbog povjerenja navela da je vrijednost paketa 500 kuna i platila poštarinu od 80 kuna.

Pretpostavlja da će joj sada u odštetnom postupku biti vraćeno upravo toliko novca, premda je stvarna vrijednost onoga što je bilo u paketu čak i dva puta veća. Upravo zato bila bi najsretnija da je paket isporučen u stanju u kakvom je i poslan onome kome je bio namijenjen, što se svakako trebalo i dogoditi, ali, nažalost, nije.

Pošta: Paket je bio ‘slab‘


– Pošiljka se oštetila prilikom transporta, a na oštećenje su utjecali njezina težina i neadekvatno unutarnje pakiranje, koje nije bilo dovoljno čvrsto. Važno je naglasiti da su poteškoće u dostavi vrlo rijetke te se broje u promilima. Međutim, svaki korisnik poštanske usluge može podnijeti prigovor, a ako se utvrdi odgovornost “Hrvatske pošte”, ostvaruje i pravo na naknadu štete – stoji u odgovoru na naš upit HP-ova Ureda za korporativne komunikacije.

#HRVATSKA POŠTA#JELSA#HVAR

Izdvojeno

25. svibanj 2020 13:04